۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۹

جهانگیر عسگری ناجی پاشازاده می شود؟

خرید جدید ماهشهری ها در اولین دیدار با قرار گرفتن در ترکیب این تیم عملکرد مطلوبی از خود به نمایش گذاشت.
کد خبر: ۹۴۶۱۱

به گزارش"دی اسپورت"، مهدی پاشازاده با پذیرفتن هدایت تیم شهرداری بندرماهشهر دست به ریسک بالایی زده چرا که این تیم با قرار گرفتن در قعر جدول به عنوان گرینه اصلی سقوط به دسته پایین تر محسوب می شود و با این حال به نظر می رسد کار سختی را در این تیم پیش رو خواهد داشت.

پاشازاده در اولین دیدار خارج از خانه در حالیکه به تازگی روی نیمکت تیم شهرداری ماهشهر نشسته بود تن به شکست داد اما در اولین دیدار خانگی با این تیم پس از ۹۷ روز نبردن و طعم نچشیدن برد موفق شد با شکست نود ارومیه طعم برد را چشیده و اولین پیروزی را با این تیم جشن بگیرد.

مهدی پاشا از سوی دیگر در حالیکه تنها یک جای خالی در لیست تیم خود داشت با جذب جهانگیر عسگری مهاجم گلزن سال های اخیر فوتبال ایران را به خدمت گرفت.

عسگری در اولین بازی برای این تیم بسیار موثر ظاهر شده و شوت ثانیه های پایانی وی با برخورد به تیرک دروازه روی ریباند رضا جباری موفق شد تبدیل به گل کند و اولین برد ماهشهری ها را پس از ۹۷ روز در زمین خودی رقم بزنند.

تنها خرید جدید مهدی پاشازاده با ادامه این روند ، گلزنی و موثر بودن در بازی ها برای این تیم قطعا می تواند در ادامه ناجی پاشازاده و نماینده بندرماهشهر شود و با این حال باید منتظر روزهای خوب این تیم در رقابت های لیگ دسته یک باشیم.