۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۰
حسینخانی سرمایه ای بزرگ است که نباید بسوزد؛

افاضلی : داور دو اشتباه تاثیرگذار در بازی داشت

سرمربی اروند خرمشهر معتقد است که سوت‌های داور دیدار برابر مس کرمان در جریان بازی تاثیر منفی گذاشت.
کد خبر: ۹۴۶۱۸
به گزارش"دی اسپورت"، هومن افاضلی در کنفرانس خبری بعد از بازی با مس کرمان اظهار کرد : در ابتدا تشکر می کنم از میهمان نوازی مردم کرمان که هروقت به اینجا آمدم، به بهترین شکل پذیرایی کردند. مس باشگاه بزرگی است و مربی جوانی مثل حسینخانی دارد که سال ها قبل دوست داشتم او را به تیمم بیاورم اما نیامد؛ امیدوارم در مسیر مربیگری موفق باشد.

وی با بیان اینکه فریبرز محمودزاده، مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول پیش از بازی پیگیر سفر اروند به کرمان برای جلوگیری از بروز هرگونه حرف و حدیث بود، گفت: شرایط سختی داشتیم و یک هفته تمرین مناسب نداشتیم. آقای محمودزاده پیگیر این بازی بودند اما اینکه بازی های شهرداری ماهشهر و خونه به خونه بعد از ما انجام شوند، شکل جالبی ندارد.از همین حالا تیم هایی که نزدیک به هم هستند، بازی هایشان همزمان برگزار شود.

افاضلی ادامه داد: در نیمه اول خوب بودیم و از تیمم راضی بودم اما می دانستیم در نیمه دوم شرایطمان سخت خواهد شد؛ یک هفته تمرین نکرده بودیم و اختلاف ارتفاع خرمشهر و کرمان هم در جریان بازی تاثیرگذار بود. شاید تیم های تهرانی به مشکل برخورد نکنند. یک گل زدیم که اصلا خطا نبود که اگر گل ما مردود نمی شد جریان بازی به گونه دیگری رقم می خورد. بازیکن شماره 3 مس (حسین حیدری) 9 بار خطا کرد و باید زودتر اخراج می شد. شرایط بازی فرق می کرد.هفته قبل هم پنالتی ما اعلام نشد. وقتش رسیده که با اروند خرمشهر محترمانه برخورد شود چون ما خرمشهری هستیم و عراقی نیستیم! آقای صفایی قضاوت خوبی داشت اما دو اشتباه او در جریان بازی تاثیرگذار بود. با این حال از بازیکنانم تشکر می کنم که تلاش خود را انجام دادند و این شانس را داشتیم که دست خالی به خانه برنگردیم.

سرمربی اروند در خصوص وضعیت تیم مس و شانس صعود این تیم گفت: مس پتانسیل نفری خیلی خوبی دارد؛ راستش را بگویم تیم شما به لحاظ بازیکن اگر بهترین تیم لیگ یک نباشد اما جزو دو تیم اول است. بازیکنان بسیار خوبی در مس حضور دارند و فکر میکنم با تغییرات مدیریتی جدید در باشگاه مس، این تیم میتواند سال آینده برای صعود برنامه ریزی کند و امسال کمی دیر شده است. باشگاه مس معتبر است و مهم این است که به ثبات مدیریتی برسد و سپس برنامه 3 یا 4 ساله تنظیم کند. به مدیر باید وقت داد و شاید به من مربوط نباشد اما چون کرمان را دوست دارم باید بگویم که همدلی در این شهر نیست و هرکس به مس می آید، فورا میخواهند جایش را بگیرند. همه اگر حمایت کنند مس موفق میشود اما اگر موفق نیستید حتما همسو نیستید. همه چیز برای موفقیت دارید و بسیاری از باشگاه ها حسرت مس را می خورند. خیلی سخت است بازیکن متقاعد شود به ماهشهر یا خرمشهر بیاید اما خیلی راحت به کرمان می آیند. اعتباری دارید که قدرش را نمی دانید.

افاضلی تاکید کرد : واقعیت این است که در نیم فصل دوم امتیازگیری خیلی سخت می شود. مس از لحاظ ریاضی شانس صعود دارد و فکر می کنم برد امروز برای این تیم مهم بود. اما روی فرزاد فشار نگذارید و به او استرس وارد نکنید. من مطمئن هستم حسینخانی سرمایه بزرگی است و حتی می تواند مدیرعامل باشگاه شود. در بحث فنی آدم ها خیلی راحت می سوزند و حیف است که فرزاد بسوزد. همانطور که علی دایی برای فوتبال ایران مهم است فرزاد هم برای فوتبال کرمان مهم است.
ترند های روز