۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۷
امید این بار رفت و برگشت نشد،

پیروزی قاطع شاگردان روانخواه مقابل بعثت کرمانشاه

دی اسپورت:در یکی از دیدارهای6امتیازی هفته22لیگ دسته دوم نیروی زمینی میزبانش بعثت کرمانشاه را با نتیجه ای قاطع شکست داد.
نویسنده : علیرضا یاوری
کد خبر: ۹۴۷۳۶
به گزارش"دی اسپورت"،در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته22لیگ دسته دوم و در دیداری6امتیازی بعثت کرمانشاه در ورزشگاه انقلاب این شهر میزبان سربازان نیروی زمینی بود که درپایان با نتیجه3بر1مغلوب این تیم شد.

بازی به دلیل حاضر نبودن آمبولانس در ورزشگاه با تاخیر40دقیقه ای آغاز شد جالب اینکه زمانی که داور سوت آغاز بازی را هم به صدا در آورد باز هم آمبولانس در ورزشگاه حاضر نبود که سوال پیش می آید اگر داور بخاطر عدم حضور آمبولانس سوت آغاز را نزد پس چرا بدون آمدن آمبولانس تصمیمش عوض شد و بازی را آغاز کرد؟البته بجای یک آمبولانس پس از20دقیقه از آغاز نیمه نخست 2آمبولانس وارد ورزشگاه شد.

تاخیری که در آمدن و حضور آمبولانس بوجود آمد از آن جا که در سالیان گذشته در کرمانشاه این امر بی سابقه بوده شاید به نوعی برنامه ریزی شده باشد اما هرچه که بود به ضرر تیم بعثت کرمانشاه تمام شد چرا که نیمه نخست را 2بر1و کل بازی 3بر1واگذار کرد.

بر خلاف امتیاز میزبانی این تیم نیروی زمینی بود که از ابتدا با برنامه وارد زمین شد و برای تک به تک دقایق بازی برنامه داشتند طوری که در اولین حمله جدی خود و در دقیقه5بازی گل نخست را عارف رستمی با بغل پایی ساده وارد دروازه بعثت کرد.

نبض بازی در نیمه نخست همچنان در دست بازیکنان روانخواه بود تا اینکه دقیقه 37فرشید لک روی یک ضربه آزاد با سر گل دوم نیروی زمینی را نیز به ثمر رساند.

پس از گل دوم با فشار هواداران کرمانشاهی روند بازی بازیکنان بعثت مقداری تغییر کرد تا اینکه در دقیقه45بعثتی ها یکی از گل های خورده را پاسخ دادند تا امید در دل هواداران کرمانشاهی زنده شود.

برخلاف آنچه تصور میشد که بعثت از گل لحظات پایانی نیمه نخست انگیزه گرفته و حتی شاید بتواند در نیمه دوم نتیجه را به سود خود به اتمام برساند اما هیچ برنامه و تاکتیکی برای این منظور نداشت و بیشتر به اتفاقات بازی دل خوش کرده بود.

اما شاگردان روانخواه در نیمه دوم نیز بسیار با برنامه کار کردند و دقیقه87جواد رمضانی گل سوم و تیر خلاص را وارد دروازه بعثت کرد تا خیالشان از این پیروزی شیرین و خارج از خانه راحت شود.

10دقیقه وقت اضافه در نیمه دوم هم کارساز نبود تا نیروی زمینی به نوعی باخت 3بر2در بازی رفت را با پیروزی3بر1در خانه حریف پاسخ گفته باشد تا بدین ترتیب امید روانخواه در دیدار رفت و برگشت بازنده نباشد.

با این پیروزی نیروی زمینی حتی این شانس را برای خود می بیند که بتواند مستقیم راهی لیگ دسته اول شود که با این نظم تیمی دور از انتظار هم نمی تواند باشد.

پس از پایان بازی ایوب سبحانی پور به سمت عرفان رواسها رفت و به او اعتراض شدیدی هم داشت که با درگیری فیزیکی هم همراه شد اما با دخالت نیروی انتظامی این درگیری به پایان رسید البته پس از چند دقیقه و آرام شدن اوضاع سبحانی در رختکن تیم نیروی زمینی حاضر شد و از رواسها عذرخواهی کرد.

خبرنگار:علیرضا یاوری
ترند های روز