۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۶
پیشنهاد مدیرعامل گل ریحان البرز به فدراسیون و سازمان لیگ؛

حمزه لو : لطفا کارگروه ویژه فوتبال پاک را درلیگ یک تشکیل بدهید

مدیرعامل باشگاه دسته اولی گل ریحان البرز معتقد است از همین امروز باید کارگروه ویژه فوتبال پاک توسط فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در لیگ یک تشکیل شود تا این فصل با سلامت و بدون حرف و حدیث به پایان برسد.
کد خبر: ۹۴۷۶۴
به گزارش"دی اسپورت"؛ دکتر حمید حمزه لو با بیان این مطلب گفت : به تازگی و در انتخابات هیئت فوتبال استان البرز از نزدیک با آقای مهدی تاج ملاقاتی داشتم و مشابه همین پیشنهاد را به ایشان دادم. اتفاقا رئیس فدراسیون فوتبال هم از این پیشنهاد استقبال کرد و از صحبت های ایشان مشخص بود روی پاکی مسابقات و نتایج فوتبال حساسیت ویژه ای دارد.

حمزه لو افزود : فوتبال در ذات خود پاک و عاری از آلودگی است اما برخی اندک افراد هستند که محیط فوتبال را با اقدامات ناسالم خود تحت الشعاع قرارمی دهند. اقلیتی که به اعتقاد اغلب دلسوزان فوتبال باید کنار بروند تا همه ازفوتبال لذت ببرند.

مدیرعامل باشگاه گل ریحان البرز همچنین تاکید کرد : ما بخش خصوصی هستیم و در اولین سال تیمداری خود به سر می بریم. با این وجود در دیدارهای آینده فقط برای این به میدان می رویم که اسم گل ریحان را با فوتبال پاک و جوانمردانه بیاورند. امیدوارم مسئولان امر هم کمک کنند در ادامه رقابت های لیگ دسته اول که به اسم آزادگان عزیز مزین شده جلوی هرگونه شائبه ای گرفته شود وحق به حقدار برسد.