۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳
پیش بازی اروند خرمشهر و گل گهر سیرجان؛

نفس های آخر وینگو در گل گهر / اروند لیگ دویی می شود؟

در یکی از حساسترین دیدارهای هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول کشور تیم فوتبال گل گهر سیرجان مهمان کارون اروند خرمشهر خواهد بود .
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۹۴۷۷۵
به " گزارش دی اسپورت " ، هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول کشور با برگزاری هفت دیدار از روز شنبه 18 اسفند ماه در شهرهای مختلف کشورمان پیگیری خواهد شد که در یکی از حساسترین دیدارهای و از ساعت 14:45 تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر در ورزشگاه نفت و گاز اروندان میزبان تیم صدرنشین گل گهر سیرجان خواهد بود .

کارون اروند که در لیگ امسال نتایج قابل قبولی کسب نکرده یکی از سه تیم پایین جدول محسوب میشود که خطر سقوط به شدت این تیم را تهدید می کند و برد در این دیدار خانگی مهمترین اولویت هومن افاضلی و شاگردانش است .

خرمشهری ها در حالی به مصاف گل گهر می روند که در هفته بیست و ششم در کرمان و مقابل دیگر نماینده این استان با دو گل مغلوب شد تا برای جبران در فکر شکست صدرنشین باشد.

آخرین شانس وینگو برای صدرنشینی

اما گل گهر داستان عجیبی را در اواخر فصل تجربه می کند و این تیم که فاصله قابل توجه ای را در صدر جدول ایجاد کرده بود هفته هاست که رنگ برد را به خود ندیده و نفس های شاهین را به طوری جدی پشت سر خود حس می کند.

وینگو و شاگردانش در ادامه ناکامی های چند هفته اخیر خود در هفته بیست و ششم در خانه مقابل قشقایی با تساوی مغلوب شدند تا این تیم کاملاً طلسم شده باشد .

دیدار مقابل کارون اروند خرمشهر آخرین شانس وینگو وشاگردانش است تا با برد در این دیدار حساس و نفسگیر صدرنشینی خود را تثبیت کند و امیدوار به بازیهای آینده باشند .

آخرین شانس وینگو برای صدرنشینی

جایگاه دو تیم در جدول :

دو تیم جایگاهی متفاوت در جدول لیگ دارند که کارون اروند خرمشهر میزبان این دیدار حساس با 22 امتیازی که در بازیهای گذشته کسب کرده در جایگاه چهاردهم قرار دارد و گل گهر سیرجان علیرغم نتایج ضعیف در هفته های اخیر همچنان با 43 امتیاز در صدر جدول رده بندی لیگ قرار دارد .