۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰
پیش بازی ملوان بندر انزلی و شهرداری تبریز؛

ملوان بدنبال رتبه تک رقمی / ممی در تعقیب کاظمی

در دیگر دیدار این هفته لیگ دسته اول کشور تیمهای ملوان بندر انزلی و شاهین شهرداری بوشهر به مصاف هم خواهند رفت .
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۹۴۷۷۶
به " گزارش دی اسپورت " ، هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول کشور فردا شنبه با دیدار تیمهای ملوان بندر انزلی و شهرداری تبریز از ساعت 14:45 در ورزشگاه تختی شهر بندر انزلی پیگیری خواهد شد .

ملوانان پس از روی کار آمدن مثلث ممی ، مازیار و پژمان موفق شدند جهش قابل توجه ای در جدول لیگ و خصوصاً در نیم فصل دوم این رقابت ها داشته باشند و خود را از قعر جدول جدا کنند و حال نیم نگاهی به نیمه اول جدول نیز داشته باشند.

احمد زاده و شاگردانش در حالی به مصاف شهرداری تبریز می روند که در هفته بیست و ششم و در جدالی حساس در شیراز مقابل فجر سپاسی با دو گل مغلوب شدند تا در این دیدار فقط به فکر جبران این شکست باشند .

نبرد شش امتیازی تبریزی ها در باتلاب انزلی

اما در آنسوی میدان شهرداری چی های تبریزی نوسات زیادی در لیگ امسال داشته اند ولی در نیم فصل دوم آنطور که انتظار میرفت خوب نتیجه نگرفتند و در رده های پایین جدول قرار دارند .

تبریزی ها در حالی به این دیدار می روند که در هفته گذشته در خانه مقابل پرسپولیس پاکدشت مدعی در حالی که با نتیجه 2 بر 1 عقب بودند با گل دقایق پایانی جعفر برزگر از شکست گریختند تا دیگر مدعیان صعود به لیگ برتر را نیز خوشحال کنند.

نبرد شش امتیازی تبریزی ها در باتلاب انزلی

جایگاه دو تیم در جدول :

این دیدار را می بایست نبردی 6 امتیازی تلقی کرد که ملوان در 23 بازی اخیر خود 25 امتیاز کسب کرده و جایگاه دهم جدول رده بندی را به خود اختصاصی داده است و تیم شهرداری تبریز با یک بازی کمتر نسبت به میزبان فردا خود 23 امتیاز کسب کرده تا جایگاه دوازدهمی را در اختیار داشته باشد .
ترند های روز