۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۸
پیش بازی مس رفسنجان - فجرسپاسی شیراز؛

متعادل اما مهم! / مهابادی بدنبال ثبت رکورد جدید

تیم فوتبال مس رفسنجان تا ساعاتی دیکر در هفته بیست و هفتم لیگ یک در ورزشگاه شهدای مس برابر فجرسپاسی شیراز صف آرایی خواهند کرد.
کد خبر: ۹۴۷۹۸
به گزارش"دی اسپورت"؛ تیم فوتبال مس رفسنجان عصر امروز از ساعت ۱۴:۴۵ در چارچوب هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ یک که به میزبان رفسنجانی ها برگزار خواهد شد برابر فجرسپاسی شیراز صف آرایی خواهند کرد.

شاگردان میشو در حالی به مصاف فجر خواهند رفت که پیش از این با کسب ۲۵ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارند آنها در فصل جاری با حواشی های زیادی اعم از مدیریتی و فنی تا ایجاد مشکلات مالی رو به رو شدند و همین امر سبب شد تا آنها با قرار گرفتن در قعر جدول یکی از کاندیدای سقوط لقب بگیرند مسی ها پس از چند نتیجه مطلوب با میشو هم اکنون در رده یازدهم جدول قرار دارد که با توجه به نزدیکی امتیاز تیم های یازدهم تا چهاردهم این امکان وجود دارد که با عدم نتیجه گیری مس در دیدارهای پیش رو مجددا این تیم به منطقه سقوط نزدیک شده و خطر همچنان آنها را تهدید کند.

در سوی مقابل فجری قرار دارد که با نشستن مهابادی روی نیمکت این تیم تحولات مثبتی در این تیم روی داد و در حالیکه فجر نیز با قرار گرفتن در قعر وضعیت خوبی نداشت حال با مهابادی کاپیتان سابقش روزهای خوشی را می گذارند.

سرمربی فجر از زمان حضورش تا پایان هفته بیست و ششم آمار فوق العاده ای را از خود به جا گذاشته و میانگین کسب ۲ امتیاز در هر بازی را به نام فجر و خودش ثبت کرده است آنها با قرار گرفتن در رده هشتم این امید را دارند که در هفته های پیش رو با کسب حداکثر امتیازات لازم رتبه ای تک رقمی و در خور و شان تیم قدیمی و ریشه دار فجر کسب کنند.

دیدار امروز دو تیم اگرچه با توجه به موقعیت جدول متعادل و معمولی پیش بینی می شود اما کسب ۳ امتیاز بازی برای هر یک از تیم ها از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که فجر با کسب ۳ امتیاز با حفظ رتبه امیدوار به صعود در جدول می شود و مسی ها نیز همان خواسته فجر را در سر دارد و این موضوع سبب جذابیت بازی دو تیم خواهد شد.

مسی های رفسنجان تا پایان هفته بیست و ششم با ۳۱ گل زده و ۳۴ گل خورده پس از گل گهر بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارند اما در خط دفاعی بدترین عملکرد را داشته اند و با این تعداد گل خورده به همراه نود ارومیه بدترین و شکننده ترین خط دفاع لیگ را در اختیار دارند فجر نیز با ۱۶ گل زده و ۱۴ گل خورده عملکرد ضعیف در خط حمله به نام خود ثبت کرده و با تعداد کم گل خورده از خط دفاعی مستحکم و سازمان یافته ای بهره می برد.

دیدار رفت دو تیم در شیراز با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یافته بود.


کوبل داوری :

قضاوت این دیدار بر عهده امید جمشیدی بوده و علی الفتی و مهدی صناعی وی را در امر قضاوت یاری خواهند کرد ، اصغر بیاتی نیز ناظر داوری در این بازی خواهد بود.