۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸
پیش بازی خونه به خونه بابل - آلومینیوم اراک؛

فراز و چالش صعودی دیگر / اکبر اوتی در آستانه اوت!

تیم فوتبال خونه به خونه عصر امروز در هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ در بابل پذیرای تیم آلومینیوم اراک خواهد بود.
کد خبر: ۹۴۷۹۹
به گزارش"دی اسپورت"؛ تیم فوتبال خونه به خونه بابل عصر امروز در هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ یک از ساعت ۱۴:۴۵ در ورزشگاه هفت تیر بابل به مصاف تیم مدعی آلومینیوم اراک خواهد رفت.

بابلی ها در حالی برابر آلومینیوم صف آرایی می کنند که این دومین بازی آنها است که پس از بازی مس کرمان در ورزشگاه هفت تیر بابل برگزار می شود آنها در فصل جاری نسبت به فصل گذشته افت شدیدی داشتند و تیمی که فصل گذشته یکی از کاندیدای صعود به لیگ برتر بود حال با قرار گرفتن در قعر جدول و دست و پا زدن در این رده به شدت بدنبال رهایی از آن و خطر سقوط به دسته پایین تر می باشد.

خونه به خونه ای ها رکورد تغییر سرمربی را در فصل جاری زدند و با تغییرات چند باره در راس کادرفنی خود در نهایت به اکبر میثاقیانی رسیدند که سابقه صعود با چند تیم لیگ یکی به لیگ برتر را در کارنامه دارد میثاقیان از زمان حضورش در این تیم سعی کرده تا نظم خاصی را به تیم بابلی ها داده و با تغییر روحیه تیمی و تاکتیک نتایج مطلوبی تری را با این تیم کسب کند آنها در حال حاضر با کسب ۲۱ امتیاز از ۲۷ مسابقه با قرار گرفتن در رده پانزدهم خطر سقوط را بیشتر از سایر تیم های پایین جدولی احساس می کنند.

در بازی امروز نیز که برابر تیم مدعی آلومینیوم برگزار خواهند کرد به نوعی محکوم به برد هستند تا با برتری در این بازی به وضعیت خود در جدول سر و سامان داده و بهبود ببخشند بی شک تقابل فراز کمالوند و اکبر میثاقیان که سابقه مربیگری در تیم های لیگ یکی و لیگ برتری دارند جذاب و دیدنی خواهد بود.

در سوی مقابل آلومینیومی ها که نتایج بهتری در چند مسابقه خود کسب کرده اند به یکباره در این مقطع حساس از فصل با کسری بودجه و مشکل مالی رو به رو شدند همین موضوع نیز باعث شد تا کمالوند در تمرینات این تیم حاضر نشود و به همراه خبیری از سمت خود استعفا دهند اما پس از چند روز این مشکل رفع و با بازگشت کمالوند حال آنها بدنبال این هستند تا با ایجاد آرامش در تیم و با کسب نتایج مطلوب و درخشان مجددا به بالای جدول جهش یافته و به کوروس صعود بازگردند.

دیدار رفت دو تیم در اراک با نتیجه یک بر صفر به سود آلومینیوم اراک خاتمه یافته بود.

خونه به خونه تا پایان هفته بیست و ششم با ۱۳ گل زده و ۲۶ گل خورده آمار ضعیفی در خط حمله به جا گذاشته و در مقابل آلومینیوم نیز ۲۰ گل زده و ۱۸ گل خورده را در کارنامه خود ثبت کرده است.

کوبل داوری :

قضاوت این دیدار بر عهده محمدحسین ترابیان بوده و عسگر محمدی و اشکان رضایی مقدم وی را در امر قضاوت یاری خواهند کرد ، محسن فریمانی نیز ناظر داوری در این بازی خواهد بود.