۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹
پیش بازی سرخپوشان پاکدشت - بادران تهران؛

فینال زودرس در دربى تهران / کاظمی و تقابل با یاران قدیم

کد خبر: ۹۴۸۰۰
هفته بیست و هفتم لیگ آزادگان از ساعاتی دیگر آغاز می شود و در یکی از بازی های سرخپوشان و بادران مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.

آمار و ارقام دو تیم سرخپوشان و بادران را در زیر می خوانید.

زمان: ۱۴:۴۵

مکان: استادیوم شهدای اسلامشهر 

داور: پیام حیدری 

کمک ها: ولی کاوسی، مرتضی شهریاری و مهدی اجاقی  

ناظر داوری: کریم اصغر زاده

سرخپوشان : 

سرخپوشان پاکدشت پس از کسب نتایج ضعیف، محمود فکری را به عنوان سرمربی روی نیمکت نشاند و در هفته های اخیر به واسطه عدم نتیجه گیری سایر مدعیان با وجود از دست دادن امتیاز توانستند در جایگاه سوم جدول رده بندی باقی بمانند ولی در این رابطه نمی توان از اشتباهات و سوت های داوران علیه این تیم به سادگی عبور کرد، به طوری که در چهار هفته اخیر به گواه کارشناسان در هر مسابقه یک پنالتی به سود پاکدشتی ها گرفته نشد. فکری و شاگردانش به خوبی می دانند که برای نزدیک شدن به صدر جدول باید از این بازی با دست پر خارج شوند وگرنه شرایط سختی در انتظارشان خواهد بود.

بادران : 

بادران تهران برخلاف فصول گذشته در این فصل اصلا در قامت تیمی مدعی نشان نداد، به طوری که جدا از عدم نتیجه گیری اش در نیم فصل نخست، در نیم فصل دوم هم نتایج خوبی را تجربه نکردند و تغییر سه باره سرمربی هم نتوانست مشکل عدم امتیاز گیری آنها را حل کند و فرهاد کاظمی هم از چهار بازی که روی نیمکت بادرانی ها نشست سه باخت و تنها یک پیروزی کسب کرده است. کاظمی به خوبی می داند که صبر مدیران بادران بسیار کم بوده و از ابتدای فصل پاشازاده را علیرغم کسب نتایج نسبتا خوب و استحقاری را تنها با یک شکست از کار برکنار کرده اند و با ادامه این روند بدون شک خیلی زودتر از حد تصور درب خروجی باشگاه را مقابل چشمانش خواهد دید.

محرومین : 

فرهاد کاظمی(سرمربی) میثم مجیدی (بازیکن)

تقابل : 

این بازی تمام آیتم های تبدیل شدن به جذاب ترین بازی هفته را دارد، به طوری که ایزد سیف اله پور که خودش یکی از ارکان اصلی باشگاه بادران بود، پس از سال ها برای اولین بار قرار است مقابل تیم سابقش قرار بگیرد و از طرفی فرهاد کاظمی، سرمربی سابق سرخپوشان هم باید مقابل شاگردان نیم فصل نخست خود قرار بگیرد.