۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴
برای کسب سهمیه تلاش می کنیم

حسین زاده : امیدوارم بتوانم جواب اعتماد آقای دایی را بدهم

دی اسپورت:سایپایی ها که این روز ها همچون دیگر تیم های لیگ برتری با مشکلات مالی زیادی روبه رو هستند با برد مقابل فولاد توانستند امیدشان برای کسب سهمیه را زنده نگه دارند.
نویسنده : مرجان رهو
کد خبر: ۹۴۸۱۸
به گزارش" دی اسپورت ": با اینکه هنوز چند هفته ای به پایان رقابت های لیگ برتر کشورمان زمان باقی مانده است ، جذابیت این بازی ها به دلیل فاصله امتیازی کم تیم های شرکت کننده هفته به هفته بیشتر می شود. در این بین شاگردان آقای گل جهان که رقابت های آسیایی خود را با شکست مقابل الریان در مرحله پلی آف از دست داده اند ،تمام تمرکزشان را روی لیگ و کسب سهمیه سال آینده گذاشته اند . با امیرحسین حسین زاده بازیکن جوان و آینده دار نارنجی پوشان که در بازی مقابل فولاد توانست با یک گل سه امتیازی سایپا را پیروز میدان کند، در خصوص شرایط این روزهای شاگردان دایی گفت و گویی را ترتیب دادیم که در ادامه می خوانید.

چه خبر ؟ بازی با فولاد چطور بود؟
بازی خوبی بود . بعد از ده هفته که بردی در لیگ نداشتیم توانستیم به پیروزی خانگی دست پیدا کنیم .این سه امتیاز برایمان خیلی ارزش داشت تا بتوانیم همچنان به بالای جدول نگاه کنیم و یکی دوپله هم  صعود کنیم. فولاد تیم خوبی بود با آمدن آقای قطبی شرایطشان بهتر هم شده اما خوب ما تمام تلاشمان را انجام دادیم و پیروز میدان شدیم.

گل سه امتیازی زدی؟
خدارو شکر که توانستم این گل سه امتیازی را برای تیمم به ثمر برسانم که هم برای موفقیت تیمم تلاشی کرده باشم و هم اینکه توانسته باشم جواب  اعتماد آقای دایی را بدهم.
چندمین گلت بود؟
اولین گلم در سه بازی که انجام دادم بود . امیدوارم بتوانم از این بعد هم  این روند را ادامه بدهم.

شرایط سایپا چطور است؟
شرایط تیم که فعلا خوب نیست .از نظر مالی مشکلات زیادی داریم .قول هایی داده شده که قبل از تعطیلات عید شرایط بهتر می شود .امیدوارم که مسئولان کمی بیشتر به ما توجه کنند.

 معمولا سایپا در سال های گذشته خیلی از نظر مالی مشکل نداشته است؟
متاسفانه امسال شرایط خوب نیست .دریافتی ها خوب نبوده ،مدتی هم مشکل زمین داشتیم که خداراشکر حل شد اما مشکلات مالی همچنان ادامه دارد .باید ببینیم در هفته های پیش رو چه اتفاقاتی می افتد.

شرایط فنی تیم چطور است؟با توجه به فاصله امتیازی کم تیم ها به کسب سهمیه فکر می کنید؟
خداروشکر شرایط فنی تیم خوب است .بچه ها همگی برای موفقیت تیم تلاش می کنند.از طرفی ما دو بازی عقب افتاده داریم که اولین بازی  هم 21اسفند  مقابل پیکان خواهد بود.انشالا اگر بتوانیم این دو بازی را با برد پشت سر بگذاریم می توانیم تا رده ششم بالا بیاییم. از طرفی با شرایطی که الان داریم شاید کسب قهرمانی کمی غیرمعقول باشد اما می توانیم با کسب نتیجه از بازی های باقی مانده حداقل سهمیه آسیایی را از آن خود کنیم.

و صحبت پایانی؟
امیدوارم مسئولان کمی بیشتر به سایپا توجه کنند تا ما هم بتوانیم با انگیزه بیشتر به استقبال بازی های پیش رو بریم و جایگاهمان را در جدول بهبود ببخشیم. من هم به نوبه خودم تمام تلاشم را برای موفقیت تیمم انجام می دهم و امیدوارم آقای دایی همچون گذشته به من اعتماد کنند.


ترند های روز