۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸
پیش بازی مقاومت تهران - خوشه طلایی ساوه؛

فینال دوم لیگ در تهران / خوشه صدر را از دست می دهد؟

تیم فوتبال مقاومت تهران عصر فردا در باقرشهر پذیرای خوشه طلایی ساوه خواهد بود.
کد خبر: ۹۴۹۰۳

به گزارش"دی اسپورت"؛ در یکی از حساس ترین و سرنوشت سازترین دیدار هفته بیست و سوم رقابت های لیگ دسته دوم تیم فوتبال مقاومت تهران عصر فردا از ساعت ۱۴:۴۵ در ورزشگاه عطرسیب باقرشهر میزبان تیم خوشه طلایی صدرنشین لیگ خواهد بود.

مقاومتی ها پس از فینال اول برابر داماش گیلان که با شکست تلخی برابر آنها همراه شد در این بازی که فینال دوم برای این تیم محسوب می شود برابر صدرنشین لیگ صف آرایی خواهند کرد.

شاگردان کلیوندی برای اینکه در کوروس رقابت برای صعود به مرحله پلی آف و حتی صعود مستقیم به لیگ یک باقی بمانند بایستی حداکثر امتیازات در این بازی را کسب کنند و با کاهش اختلاف امتیازی خود را به دو تیم دیگر مدعی برسانند. این بازی به نوعی آخرین فرصت مقاومتی ها برای پررنگ کردن شانس خود برای صعود محسوب می شود و از این حیث بازی سرنوشت ساز و حساسی برای این تیم نامیده می شود.

در سوی مقابل خوشه طلایی که در هفته های اخیر روند رو به نزول داشته و امتیازات حساسی را از دست داده حال داماش رده دومی را پشت سر خود می بیند و فاصله دو امتیازی با این تیم دارد که این موضوع کار را برای شاگردان عاشوری سخت کرده و یک نوع استرس را بین آنان ایجاد کرده است آنها برای در صورتیکه امتیازی از دست بدهد و داماش بازی خود را با برد پشت سر بگذارد جایگاه خود را پس از هفته ها در صدر از دست خواهند داد.

دیدار دو تیم در ساوه با نتیجه دو بر یک به سود خوشه طلایی به اتمام رسیده بود.

تیم فوتبال مقاومت تهران تا پایان هفته بیست و دوم ۳۹ گل به ثمر رسانده و ۲۴ گل نیز دریافت کرده که این آمار نشان می دهد مقاومت از خط حمله برتری برخوردار است در مقابل خوشه طلایی نیز با ۲۳ گل زده و ۹ گل خورده بهترین خط دفاعی لیگ را به نام خود ثبت کرده و با توجه به آمار دو تیم عصر فردا تقابل خط حمله قوی لیگ و خط دفاع برتر لیگ دیدار جذاب و دیدنی خواهد بود.

کوبل داوری :

لازم به ذکر است قضاوت این دیدار بر عهده میثم حیدری بوده و بهمن عبدالهی و مجتبی طاهری وی را در امر قضاوت یاری خواهند کرد ، رسول فروغی نیز به عنوان ناظر داوری در این بازی حضور خواهد داشت.