۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱
پیش بازی سردار بوکان - مس نوین کرمان؛

همه چیز مهیا برای بقا / شلیک آخرین تیر مس در بوکان

تیم فوتبال سردار بوکان عصر فردا پذیرای تیم مس نوین کرمان قعرنشین جدول خواهد بود.
کد خبر: ۹۴۹۱۴

به گزارش"دی اسپورت"؛ حساس ترین بازی تیم های پایین جدول عصر فردا بین دو تیم سردار بوکان و مس نوین کرمان به میزبانی بوکانی ها از ساعت ۱۴:۴۵ در استادیوم خاتم الانبیاء برگزار خواهد شد.

سرداری ها در حالی به مصاف مس قعرنشین خواهد رفت که در صورت پیروزی در این بازی می تواند ۵۰ درصد راه را برای بقا در رقابت های لیگ دسته دوم طی کند و تا حدودی خیال خود را از بابت سقوط راحت کند آنها در بازی هفته پیش خود برابر شهرداری بم عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشتند با دریافت چهار گل از تیم حریف نگرانی ها را در دل هواداران خود ایجاد کردند اتفاقات این بازی نشان داد که بوکانی از وجود مشکلاتی در این تیم رنج می برند و همین مشکلات سبب عملکرد ضعیف آنها در این بازی شده است.

در سوی مقابل مسی ها که وضعیت متفاوت تری نسبت به تیم حریف دارند برای بقا در رقابت های لیگ دسته دوم نیاز مبرم به سه امتیاز این بازی دارند و به نوعی محکوم به برد در بازی پیش رو هستند آنها با قرار گرفتن در قعر جدول یکی از گزینه های اصلی سقوط به دسته پایین تر محسوب می شوند اما در مقابل امیدهایی نیز برای بقا در لیگ را دارند آنها هم اکنون از ۲۲ مسابقه انجام داده ۱۵ امتیاز را کسب کرده اند و این فرصت را دارند که با برتری در دیدارهای پیش رو و کسب امتیازات لازم خود را از قعر جدا کرده و خود را به رده مناسب تری برسانند.

اما در این بین چیزی که مشخص است این تیم به دلیل مشکلات مالی و اعتصاب بازیکنانش وضعیت مناسبی از لحاظ روحی ندارد و این موضوع می تواند لطمه بزرگی به این تیم در آستانه دیدار سرنوشت ساز با سردار وارد کند.

مسی ها البته از یک امتیاز بالایی نیز برخوردار هستند و آن عدم حضور هواداران پرشور بوکانی به دلیل محرومیت می باشد که می توانند از این فرصت نهایت استفاده را کرده و بازی بدون استرسی را برابر تیم سردار ارائه دهند تا با دست پر بوکان را ترک کنند.

دیدار رفت دو تیم در کرمان با نتیجه پرگل سه بر دو به سود بوکانی ها خاتمه یافته بود‌.

تیم فوتبال سردار تا پایان هفته بیست و دوم ۲۲ گل به ثمر رسانده و ۲۷ گل دریافت کرده و تیم مس نوین ۱۹ گل به ثمر رسانده و ۳۲ گل دریافت کرده است که آمار مس نشان می دهد دفاع این تیم ضعیف و شکننده در طول مسابقات ظاهر شده است.

کوبل داوری :

لازم به ذکر است قضاوت این دیدار بر عهده مهدی رضایی بوده و مرتضی باغبان و حمید سروری وی را در امر قضاوت یاری خواهند کرد ، ایرج ساعدی نیز به عنوان ناظر داوری در این بازی حضور خواهد داشت.