۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸
وضعیت پادگانی در اردوی پارس جنوبی!

اخراج جمی ها از هتل /چهار اتاق برای یک تیم!

از اسکان بازیکنان و کادرفنی پارس جنوبی جم در هتل محل اقامتشان ممانعت شد.
کد خبر: ۹۴۹۱۸

به گزارش"دی اسپورت"؛ روز گذشته مدیر هتل آپارتمان یزدان تهران محل اقامت کاروان تیم فوتبال پارس جنوبی جم به دلیل بدهی یک میلیاردی این باشگاه از ورود بازیکنان این تیم به هتل ممانعت کرد اما پس از تماس هایی که از سوی مدیریت باشگاه با وی گرفته شد در نهایت ۴ اتاق در اختیار باریکنان و کادرفنی تیم پارس جنوبی قرار گرفت تا به صورت پادگانی در این چهار اتاق اسکان یافته و استراحت کنند.

از سویی دیگر در اقدامی عجیب اتاق سرپرست این تیم بدون هماهنگی توسط مسئولان هتل به شخص دیگری واگذار شد تا وی به نشانه اعتراض اردوی پارسی ها را ترک و به جم باز گردد.

گویا باشگاه پارس جنوبی جم بدهی های زیادی به هتل ها و آژانس های مسافرتی دارد و همین امر موجب شده تا بسیاری از این هتل ها و آژانس های مسافرتی از ارائه خدمات به این تیم خودداری کنند.

همچنین بازیکنان این تیم از اول فصل جاری تا پایان هفته بیست و یکم تنها ۳۵ درصد از قراردادهایشان را دریافت کرده و هنوز این باشگاه به وعده پرداخت ۲۰ درصد دیگر از قراردادهای بازیکنان و کادرفنی را عملیاتی نکرده و با توجه به نزدیک شدن روزهای پایانی سال بعید به نظر می رسد این وعده از سوی مدیرعامل باشگاه پارس صورت پذیرد.

لازم به ذکر است فصل گذشته پارس جنوبی لیگ را تنها با ۵۰ درصد پرداختی به کادر و بازیکنانش لیگ را به پایان رساند.
ترند های روز