۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۶
کاسپین 0 - فولادنوین 2؛

فولاد برنده جدال متعادل ها

تیم فوتبال کاسپین قزوین برابر تیم فولادنوین اهواز نتیجه را واگذار کرد.
کد خبر: ۹۴۹۶۳

به گزارش"دی اسپورت"؛ تیم فوتبال کاسپین قزوین در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ دسته دوم عصر امروز برابر تیم فولادنوین اهواز که هدایت آن بر عهده حسن هوری دروازه بان و کاپیتان سابق صنعت نفت آبادان می باشد با نتیجه دو بر صفر نتیجه را واگذار کرد.

کاسپینی ها در حالی برابر حریف اهوازی خود صف آرایی کردند که هیچ شانسی برای صعود مستقیم به لیگ یک و مرحله پلی آف لیگ ندارند و خطر سقوط نیز آنها را تهدید نمی کند از این رو بازی بدون استرسی را پشت سر گذاشتند اما نتوانستند نتیجه لازم را در زمین خود بگیرند و در نهایت با دو گل مغلوب حریف اهوازی خود شدند.

در سوی مقابل فولادنوین اهواز که پیش از این فرصت صعود مستقیم و به مرحله پلی آف را داشتند با واگذار کردن نتایج و عدم نتیجه گیری لازم در بازی های قبلی خود امیدهای خود را کم رنگ کرده بودند اما علارغم این موضوع در بازی امروز با روحیه مضاعفی برابر حریف خود قرار گرفتند و با کنترل بازی و ارائه بازی خوب موفق شدند یک گل در دقایق پایانی نیمه اول از روی نقطه پنالتی توسط سجاد عباسی و یک گل در نیمه دوم توسط فرید محمدیان به ثمر برسانند و با در نهایت با نتیجه دو بر صفر برابر شاگردان دقیقی پیروز شوند.

تیم کاسپین با شکست امروز با همان ۲۸ امتیاز بدون تغییر در هشتم باقی ماند و تیم فولاد با صعود دو پله ای در جدول با ۳۳ امتیاز به رده چهارم جدول رسید.
ترند های روز