۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۸
سردار 2 - مس نوین 1؛

برتری تلخ سردار در روز سکوت!

تیم فوتبال سردار بوکان برابر قعرنشین گروه اول لیگ دسته دوم به برتری دست یافت.
کد خبر: ۹۴۹۶۶

به گزارش"دی اسپورت"؛ تیم فوتبال سردار بوکان عصر امروز در بیست و سومین دیدار خود در رقابت های لیگ دسته دوم با نتیجه دو بر یک برابر مس نوین کرمان قعرنشین گروه اول به برتری دست یافت.

سرداری ها در حالی در بازی امروز به برتری دست یافتند که در نیمه اول با یک گل از حریف خود عقب افتادند و نیمه اول را با شکست راهی رختکن شدند سرداری ها با شروع نیمه دوم فشارات روی دروازه حریف کرمانی خود آوردند و در نهایت موفق شدند توسط علیرضا صبوری به گل تساوی دست یابند آنها پس از گل تساوی فشار را بر روی دروازه مس نوین حفظ کردند و فشار بالای آنها سبب شد تا در یک صحنه بازیکن حریف روی عدم تمرکز به اشتباه دروازه خودی را باز کند تا سرداری ها در این بازی از مسی ها پیش بیفتند.

در این بازی سکوهای خالی استادیوم خاتم الانبیا و سکوت محض در آن بیش تر از هر چیزی به ذوق می زد و همین موضوع سبب شد تا کام سرداری ها با این برد تلخ شود و آنها برد تلخی را به دلیل عدم حضور هواداران پرشور خود بدست آورند البته معدود هواداران این تیم با حضور در تپه های اطراف استادیوم صحنه خاص و جالبی را خلق کردند و به هر شکل ممکن تیم خود را تنها نگذاشته و از این طریق تیم محبوب خود را حمایت کردند.

مسی ها هم که در قعر جدول قرار دارند با شکست امروز کار خود را برای بقا در رقابت های لیگ دسته دوم سخت کرده و باید چشم به سه بازی پایانی خود داشته باشند تا با کسب حداکثر امتیازات لازم این شانس را داشته باشند تا سهمیه خود در رقابت های لیگ دسته دوم را حفظ کنند.

تیم فوتبال سردار بوکان با سه امتیاز بازی امروز ۲۳ امتیازی شده و بدون تغییر در رده دهم و تیم فوتبال مس نوین نیز با ۱۵ امتیاز همچنان در قعر جدول گروه اول باقی ماندند.