۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳

باقرپور: برای بقای استقلال خوزستان هم‌قسم شده‌ایم

بازیکن استقلال خوزستان گفت: با اینکه ۶ امتیاز از ما کم شده، اما برای بقا هم‌قسم شده‌ایم.
کد خبر: ۹۴۹۸۹
باقرپور: برای بقای استقلال خوزستان هم‌قسم شده‌ایم

به گزارش «دی اسپورت»؛امیرحسین باقرپور در خصوص شرایط تیم استقلال خوزستان در جدول رده‌بندی لیگ برتر هجدهم اظهار کرد: کسر ۶ امتیاز از تیم کمرمان را شکست اما برای بقا هم‌قسم شده‌ایم و نمی‌خواهیم اجازه دهیم تیمی که همین چند سال قبل، قهرمان ایران شده و در لیگ قهرمانان آسیا حضور‌ داشته، به همین راحتی به لیگ یک سقوط کند.


وی افزود: تیم همدلی هستیم و همه ما یک هدف داریم. امیدوارم در ادامه راه بتوانیم از حداکثر امتیازات بازی‌های خانگی در کنار هواداران استفاده کنیم. امروز بیش از هر زمانی به حضور گسترده هواداران نیاز داریم و شک ندارم که هواداران فوتبال‌دوست خوزستان، روزهای خوب استقلال خوزستان را فراموش نمی‌کنند.

وی در خصوص اینکه برخی معتقدند استان خوزستان، پتانسیل داشتن چند تیم لیگ برتری را ندارد، تاکید کرد: این حرف کاملا اشتباه است. خوزستان ثابت کرده فوتبالی‌ترین استان ایران است. شک نکنید که این استان حتی می‌تواند تیم‌های بیشتری در لیگ برتر داشته‌باشد. بازیکنان خوزستانی شاغل در تیم‌های لیگ برتری گواه این صحبت است. امیدوارم در ادامه هم کمی خوش‌شانس‌تر باشیم و توپ‌هایمان وارد گل شود.

وی در رابطه با عملکردش در لیگ هجدهم گفت: در نیم‌فصل اول زیاد بازی نکردم اما در تمام بازی‌های نیم‌فصل دوم به میدان رفته‌ام و امیدوارم کادرفنی و هواداران از من راضی باشند. ۹ فینال تا پایان لیگ داریم و برای جبران امتیازاتی که از ما کم شده برای تک‌تک بازی‌ها با انگیزه به میدان می‌رویم.

باقرپور گفت: تاکنون ۵۰ درصد حقوق‌مان پرداخت شده و امیدوارم در ادامه هم مسئولان، از تیم استقلال خوزستان حمایت کنند. شک نکنید استقلال خوزستان در لیگ برتر می‌ماند.
ترند های روز