۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷
نفت مسجدسلیمان 0 - سایپا 1

نفت مسجد سلیمان همچنان در منطقه خطر

در ادامه رقابت های لیگ برتر هفته بیست و دوم دو تیم نفت مسجد سلیمان سایپا در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مصاف هم می‌روند.
کد خبر: ۹۵۰۳۸

به گزارش «دی اسپورت»؛نفتی ها هفته گذشته علی رغم نمایشی قابل قبول در مقابل استقلال به نتیجه ای جز شکست تن ندادند در این بازی به دنبال اولین برد خود در این فصل از رقابت‌ها هستند.


از طرفی شاگردان علی دایی هفته گذشته کاری کردند کارستان وافشین قطبی را با گل از میان برداشتند تا با توجه به بازی های عقب افتاده  شان امیدوارتر به کسب سهمیه لیگ را دنبال کنند.


در حال حاضر نفتی ها طی 21 بازی 18 امتیاز و در درده چهاردهم جدول و نارنجی پوشان سایپا با 19 بازی و 23 امتیاز در  جایگا نهم  جدول قرار گرفته اند .


نفت مسجدسلیمان-سایپا تهران– ساعت ۱۷:۴۵  – ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان
رضا عادل-حسن ظهیری-یعقوب سخندان-روح اله شریفی-احمد محمدی-جلیل شعرانی-ناظر:یداله جهانبازی

 

ترکیب نفت مسجد سلیمان برابر سایپا:


مهرداد طهماسبی، مجتبی بیژن، موسی کولیبالی، میلاد خدایی، حکیم نصاری، اکبر آفاقی(68 - هیثم هاشمی زاده)، صادق صادقی، ، علیرضا علیزاده، محمد شادکام(60-امیر حسین امیری )، محمد پاپی و میلاد میداوودی( 80- فرشید پاداش )

 

سرمربی: علیرضا مرزبان

 


ترکیب سایپا برابر نفت مسجد سلیمان:


حامد فلاح زاده، ساموئل سارفو، علی دشتی، رضا اسدی، محمد سلطانی مهر( 9-محمد صادق بارانی ) ، امید خالدی، معین عباسیان(84 - ابوالفضل جلالی)، امید دره، آرمان رمضانی، سید پیمان میری(73 - رضا جعفری) و امیرحسین حسین زاده

 

سرمربی: علی دایی

 


 

کارت زرد:


معین عباسیان( 24) رضا اسدی (63)  امید خالدی (64) و(82) سایپا


محمد پاپی (33)  فرشیذد پاداش(64)  میلاد خدایی  (79) نفت مسجد سلیمان

 

کارت قرمز:


مجتبی بیژن(53)  نفت مسجد سلیمان

 

ساموئل سارفو(66) و امید خالدی (82) سایپا

 

شرح گل:


 نفت مسجد سلیمان 0- سایپا 1(  دقیقه 87 حسین زاده )علی دشتی بعد از عبور از چند بازیکن نفت مسجد سلیمان با یک حرکت زیبا توپ را  به حسین زاده رساند  و او در مصافب  تک به تک دروازه طهماسبی را به  خونسردی باز کرد.

 

شرح نیمه اول :


تیم های  فت مسجدسلیمان سایپا در حالی به مصاف همدیگر رفتند که هر دو تیم به سه امتیاز این دیدار نیاز مبرم داشتند این بازی در نیمه اول با حملات پراکنده از سوی هر دو تیم آغاز شد اما در ادامه نفت مسجد سلیمان بود که بازی را در اختیار گرفت و در چند صحنه می توانست دروازه سایپا را باز کند اما هر  با بی دقتی مهاجمان این تیم فرصت های به دست آمده یکی پس از دیگری از دست می رفت

 

دقایق حساس:

 

دقیقه 12: ضربه دیدنی فرشید پاداش با اختلاف بسیار کمی از بالای دروازه حامد فلاح زاده بیرون رفت .

دقیقه 19: پیمان میری می رفت تا با توجه به اشتباه طهماسبی از فاصله ای دور دروازه نفت را باز کند تا یکی اززیبا ترین گل های هفته به ثمر برسد اما خود طهماسبی اشتباهش را جبران کرد و توپ را از زیر طاق دروازه به کرنر فرستاد.

دقیقه 24: ضد حمله خطرناک سایپا که توسط پیمان میری آغاز شد در یک رفت و برگشت به اسدی رسید اما ضربه کم جان اسدی را طهماسبی به خوبی از آن خود کرد.
دقیقه 25 :  ارسال از جناح راست  با پاس بسیار زیبا و برگردان فرشید پاداش روی سر حکیم نصاری روبرو شد که ضربه حکیم با بدشانسی از بالای دروزاه سایپا به بیرون رفت .

دقیقه 36:  شوت محکم  فرشید پاداش از روی قوس محوطه جریمه با برخورد به مدافعین سایپا در درستان حامد فلاح زاده جای گرفت.

دقیقه 40 : ضربه بسیار خوب از پشت محمد جریمه توسط صادق صادقی می رفت تا به کنج دروازه سایپا جای بگیرد اما با بدشانسی با فاصله بسیار کمی از چهارچوب دروازه   سایپا پوشان به بیرون رفت.

دقیقه45: پاس خوب میری  می رفت تا به معین عباسیان برسد و طهماسیبی با خروجی به موقع توپ را در آغوش کشید.

دقیقه 46: ارسال کرنراز سمت راست دروازه سایپا روی سر فرشید پاداش فرود آمد و ضربه سر  او هم از کنار دروازه به بیرون رفت .

دقیقه 75: ارسال از جناح راس با ضربه سر هاشمی زاده از کنار دروازه سایپا به بیرون رفت .

دقیقه 83: ارسال از جناح راست دروازه نفت  جعفری به مهاجمین سایپا نرسید  تا خطر ار بیخ گوش عبور کند .

دقیقه 90 : ارسال میداوودی روی سر موسی کولیبالی فرود آمد و ضربه سر او با اختلاف کمی از کنار دروازه بیرون رفت .

دقیقه 91: ضربه کرنر میداوودی روی دروازه سایپا در یک رفت و برگشت می رفت تا دروازه سایپا باز شود اما مدافعان سایپا تو را از منطقه خطر دور کردند.

دقیقه 92: در یک ضد حمله و دریک فرصت طلایی  توپ به رضا  جعفری رسید  اما او با بی دقتی توپ را به بیرون زد تا اختلاف به عدد دو نرسد.