۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱
در گفتگو با برنامه فوتبال یک؛

ابعاد تازه ای از تبانی در لیگ دو از زبان مدیرعامل مقاومت تهران

مدیرعامل باشگاه مقاومت تهران در ارتباط تلفنی زنده با برنامه فوتبال یک از ابعاد تازه تبانی در رقابت های لیگ دسته دوم پرده برداشت.
کد خبر: ۹۵۰۵۹

به گزارش"دی اسپورت"؛ اسماعیل گودرزی در ارتباط تلفنی زنده با برنامه فوتبال یک در خصوص پیشنهاد تبانی یکی از تیم های مدعی به این باشگاه اظهار کرد : متاسفانه یکی از تیم های بالای جدولی دو الی سه روز قبل از بازی ما با همان تیم با یکی از بازیکنان ما ارتباط برقرار کردند و خوشبختانه همان بازیکن این موضوع را به ما اطلاع داد و ما نیز با رئیس کمیته اخلاق هماهنگ کردیم و آنها نیز با هماهنگی هایی که با پلیس آگاهی صورت دادند نهایتا پس از برگزاری چندین جلسه شب قبل از بازی سرپرست و تدارکات آن تیم توسط ماموران امنیتی دستگیر شدند.

گودرزی افزود : پس از دستگیری این افراد ما نیز به عنوان شاکی در اداره آگاهی حضور یافتیم و به عنوان تیم متضرر از آن تیم شکایت کردیم و تقاضا داریم که به این مسئله مهم رسیدگی شود.

مدیرعامل باشگاه مقاومت تهران در خصوص اینکه چه پیشنهادی به بازیکنش از سوی تیم مقابل داده شده بیان داشت : به بازیکنی که پیشنهاد داده بودند پست تخصصی این بازیکن دفاع بود که از وی خواسته بودند یک خطای پنالتی در جریان بازی انجام دهد و از بازی نیز اخراج شود که خوشبختانه توسط خود بازیکن از موضوع اطلاع یافتیم و روز بازی نیز از این بازیکن در ترکیب استفاده نکردیم.

او در خصوص مبلغ پیشنهادی تیم مقابل به بازیکن تیمش گفت : مبلغ پیشنهادی متغیر بود اما تا ۵ سکه سقف پیشنهادی آنها بود.

گودرزی اضافه کرد : فصل گذشته همین تیم در بازی آخر به ما پیشنهاد تبانی دادند و از ما خواستند که بازی را واگذار کنیم و با مخالفت ما رو به رو شد و با تساوی بازی آخر ما یک تیم دیگر به لیگ یک صعود کرد.

وی افزود : این تیم در این امر سابقه قبلی دارد و حتی با ارتباط با دیگر تیم های حاضر در گروه ما نیز این شرایط وجود داشته و قطعا اگر مراجع ذیصلاح و ذیربط به این مسائل ورود و پیگیری کنند قطع به یقین روی دادن این اتفاقات مسجل خواهد شد که پیشنهادهای این چنینی به تیم ها داده شده اما خوشبختانه یا تیم ها قبول نکرده اند یا بازیکنان تیم ها خود را وارد این مسائل نکرده اند.

مدیرعامل باشگاه مقاومت ادامه داد : افرادی که دستگیر شدند به دادسرا انتقال یافتند و امیدواریم با پیگیری های کمیته اخلاق این موضوع در این مقطع از فصل پایان یافته و جلوی فسادی دیگر در فوتبال گرفته شود و با مسببین این فسادها برخورد قاطع شود.