۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱

فکری : به عقب برگردم برای مربیگری به سرخپوشان نمی روم

محمود فکری در برنامه فوتبال یک گفت: وقتی آتش به جان فوتبال بیفتد، تر و خشک را با هم می سوزاند.
کد خبر: ۹۵۰۶۰

به گزارش"دی اسپورت"؛ دقایقی پیش محمود فکری، سرمربی سابق سرخپوشان پاکدشت مهمان تلفنی برنامه فوتبال یک بود که در پاسخ به سوال مجری برنامه مبنی بر دلیل قطع همکاری با این باشگاه گفت: شاید نتایجی که مدنظر مدیران باشگاه بود را نگرفتیم و آنها به همین دلیل تصمیم گرفتند که با ما قطع همکاری کنند.

فکری در مورد اتفاقات روز گذشته که دستیارانش به زمین تمرین سرخپوشان رفتند، گفت: به هر حال مدیران باشگاه نامه قطع همکاری بنده را برایم فرستادند ولی این موضوع را به همکاران من اعلام نکردند که آنها هم از ترس اینکه نکند برخورد دیگری صورت گیرد، به زمین تمرین رفتند و آقای کبیری لطف کردند و نامه قطع همکاری آنها را هم برایشان فرستادند که پس از تماس با من محل تمرین را ترک کردند. امیدوارم در نهایت در یک فضای کاملا دوستانه، حساب و کتاب من و کادرم انجام شود و کار به جاهای دیگر کشیده نشود.

وی در پاسخ به این سوال که اگر به عقب بازگردید، باز هم از شاهین جدا می شدید و سکان هدایت سرخپوشان را به دست می گرفتید، گفت: با توجه به شرایطی که شاهین داشت، قطعا بوشهر را ترک می کردم زیرا هر روز بازیکنان نارضایتی خودشان از شرایط موجود را به من انتقال می دادند و واقعا فضا برای کار کردن مهیا نبود ولی حالا خدارو شکر گویا همه مشکلات حل شده است. اصلا دوست ندارم این موضوع را باز کنم ولی همان زمان هم بازیکنان بومی خیلی به ما کمک می کردند اما در بین مسوولین این نگاه وجود نداشت ولی قطعا باشگاه سرخپوشان را به دلیل شناختی که حالا پیدا کرده ام انتخاب نمی کردم.

سرمربی سابق سرخپوشان ادامه داد: روزی که برای صحبت به این باشگاه رفتیم به ما گفتند که می توانیم چند بازیکن را به تیم اضافه کنیم ولی وقتی مسوولیت  تیم را به عهده گرفتیم متوجه شدیم که نه تنها بازیکنی نمی‌توانیم جذب کنیم، بلکه به سادگی بازیکنان خوب تیم مانند مرتضی خراسانی، هاشم بیک زاده و ... را هم از دست داده اند. لیست تیم با بازیکنانی پر شده بود که تا روز آخر آنها را در زمین تمرین ندیدیم و تنها نامشان در لیست وجود داشت. یا بازیکنانی در کنار تیم بودند که در نرم دوی کنار زمین هم مصدوم می شدند و یا بازیکنان مصدومی جذب شده بودند که از روز اول حضور ما تا روز آخر مصدوم بودند.

فکری افزود: با این وجود سوالی که برایم مطرح می شود این است که چرا در هر تیمی می روم، داوری ها باید تا این حد علیه ما باشد. زمانی که در شاهین حضور داشتیم در بازی با همین سرخپوشان داور مسابقه یک پنالتی به ضرر ما گرفت که نتیجه را واگذار کردیم ولی در پایان مسابقه آقای شاهو اصلانی که خوشحال بودیم قرار است یک داور لیک برتری بازی ما را قضاوت کند اعتراف کردند، تصمیم شان اشتباه بوده و کارشناس برنامه شما هم همین نظر را داشتند. یا در بازی سرخپوشان برابر مس رفسنحان، کارشناس برنامه شما با تعجب گفتند داور مسابقه این صحنه را پنالتی نگرفت؟ یعنی جوری تعجب کرد که حتی می توانست برای بازیکن حریف حکم شلاق بنویسد. یا در یک بازی دیگر مربی حریف کنار زمین کاری کرد که جو بازی بهم بریزد ولی در پایان من را محروم کردند یا در یک بازی دیگر سرپرست و سه کمک من را از کنار زمین اخراج کردند. مشابه این اتفاقات در بازی برابر ملوان، شهرداری تبریز و ... نیز رخ داد.

محمود فکری در پاسخ به سوال پوربخش، مجری برنامه در مورد اینکه شاید حضور وی در فضای مجازی موجب شده تا او و تیمش از داوری لطمه ببینند، گفت: چرا اینطور نمی گویید که چون محمود فکری سالم کار می کند، این اتفاقات رخ می دهد؟ بله من چون سالم کار می کنم زود هم از کوره در رفته و عصبانی می شوم. خدارا شکر خود شما در برنامه تان به مواردی که در فوتبال وجود دارد می پردازید. چرا هیچوقت برخی از مربیان به اشتباهات داوری اعتراض نمی کنند؟ نباید از اینکه افراد سالم از دایره فوتبال کنار می روند، خوشحال بود. زیرا وقتی آتش بیفتد، تر و خشک را با هم می سوزاند.

در پایان مجری برنامه گفت در اینکه محمود فکری کاملا مربی سالمی است،شکی نیست و در ادامه ابراز امیدواری کرد تا حضور افراد سالمی چون فکری در فوتبال بیشتر شود و در نهایت با صحه گذاشتن به  بیشتر بودن درصد متضرر شدن محمود فکری از سوت های اشتباه داوران از سود بردن وی و تیمش، تماس تلفنی را قطع کرد.
ترند های روز