۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳
نتایج هفته سیزدهم لیگ برتر بانوان

بم همچنان می تازد ، برد به مازنی ها چشمک زد ، پیروزی بزرگ سپاهان در روز شکست راهیاب + جدول

هفته سیزدهم لیگ برتر بانوان کشور با برگزاری 6 دیدار در شهرهای مختلف کشورمان به پایان رسید.
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۹۵۰۶۵

بم همچنان می تازد ، پیروزی بزرگ سپاهان در روز شکست راهیاب + جدول

به " گزارش دی اسپورت " ، هفته سیزدهم لیگ برتر بانوان کشور با برگزاری شش دیدار به پایان رسید که در این هفته شهرداری بم طبق معمول هفته های گذشته به پیروزی رسید و تیمهای سپاهان و شهرداری سیرجان نیز به بردی ارزشمند در این هفته دست یافتند.

شهرداری بم که به ایلام سفر کرده بود موفق شد میزبان خود را با 5 گل شکست دهد که در این دیدار مونا حمودی هت تریک کرد و کوهستان خسروی ، نرگس خسروی نیز دیگر گلهای بمی ها را به ثمر رساندند.

در سیرجان شهرداری این شهر با 3 گل تیم خوب راهیاب ملل مریوان را شکست داد که در این دیدار شبنم بهشت دو بار و افسانه چتر نور گلهای شهرداری چی ها را به ثمر رساندند.

در سومین دیدار حساس این هفته سپاهان اصفهان در خانه با نتیجه 3 بر 1 تیم بحران زده این روزهای لیگ یعنی ملوان بندرانزلی را شکست داد که در این دیدار مانیا آسادوریان ، هاجر دباغی و مریم رهیده گلهای زردپوشان را به ثمر رساندند.

تک گل انزلی چی ها در این دیدار توسط سمانه قاشیه به ثمر رسید .

در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر شاگردان بیان محمودی در تیم ذوب آهن اصفهان میزبان خود پارس جنوبی را با 5 گل گلباران کردند که در این دیدار پروین فرهادی با درخشش در این بازی بهمراه فروغ موری دبل کرد و فاطمه عادلی مدافع امروز ذوبی ها از روی یک ضربه کاشته دیگر گل تیم اصفهانی را به ثمر رساند.

در مازندران تیم سپیدار به اولین برد خود دست یافت و این تیم موفق شد با تک گل زینت اسماعیلی حریف خود آذرخش تهران را شکست دهد تا این تیم به رده دهم جدول صعود کند .

در آخرین دیدار امروز تلاش خلیج فارس شیراز و همیاری ارومیه پس از نود دقیقه به تساوی بدون گل به پایان رسید.

جدول لیگ برتر در پایان هفته سیزدهم :

بم همچنان می تازد ، پیروزی بزرگ سپاهان در روز شکست راهیاب + جدول