۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۳

حسینی نسب : برای رسیدن به صدر جدول، چاره ای جز شکست ملوان نداریم

گل ریحان در هفته بیست و هشتم لیگ آزادگان در حالی میزبان ملوان خواهد بود که مهدی حسینی نسب، مربی فعلی کرجی ها سابقه مربیگری در انزلی را در کارنامه دارد.
کد خبر: ۹۵۰۷۱

مهدی حسینی نسب، مربی گل ریحان در مورد دیدار برابر ملوان بندرانزلی به خبرنگار دی اسپورت گفت : ملوان یکی از ریشه دار و پرهوادارترین باشگاه های ایران است که چه در لیگ برتر و چه در لیگ یک حریف سرسختی برای تیم های مقابلش بوده و همواره باید با احترام از آنها نام برد. این تیم با هدایت آقای احمدزاده نشان داده تیم خوبی است زیرا در یازده مسابقه اخیر تنها یکبار طعم شکست را چشیده و فقط چهار بار دروازه اش را باز شده دیده است ولی با این وجود ما هم تمرینات بسیار خوبی را در روزهای اخیر پشت سر گذاشتیم و برای رسیدن به صدر جدول چاره ای جز پیروزی در این دیدار نداریم.


حسینی نسب که در کارنامه خود تجربه حضور در انزلی را دارد، ادامه داد: ملوان با وجود اینکه تیم پرهواداری است ولی همواره از مشکلات مالی رنج می برد، آن هم در شرایطی که در منطقه آزاد تجاری قرار دارد. امیدوارم روزی برسد که تیم های ریشه داری چون ملوان هیچوقت طعم بی پولی و مشکلات مالی را نچشد.

وی در مورد عدم نتیجه گیری گل ریحان در دیدارهای اخیر گفت: پس از چهار پیروزی متوالی که کسب کردیم، سرعت مان کمی برای رسیدن به صدر جدول کم شده ولی با این وجود با تمام توان به دیدار ملوان می رویم تا با کسب سه امتیاز این دیدار با پیروزی به تعطیلات برویم.

دستیار مجتبی حسینی در گل ریحان با بیان اینکه تنها هدف ما صعود به لیگ برتر است، ادامه داد: تیم ما بازیکنان و کادرفنی بسیار خوبی دارد که در سایه حمایت های مالکان و مدیران باشگاه به چیزی جز برگزاری جشن صعود در پایان فصل فکر نمی کنیم.