۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۴
فقط در مستطیل سبز بدنبال حق مان هستیم؛

فراهانی : امیدوارم با برخورد قاطع با متخلفان عدالت رعایت شود

سرمربی داماش گیلان گفت : بدون توجه به حواشی و مسایل بیرونی با تمام توان در زمین برای رسیدن به هدف خود خواهیم جنگید.
کد خبر: ۹۵۰۸۳

به گزارش"دی اسپورت"، سیامک فراهانی در مورد دیدار تیمهای شهرداری بم و داماش گیلان اظهار داشت : بازیکنان ما در برابر شهرداری بم تمام تلاش خود را برای رسیدن به پیروزی انجام دادند و با موقعیت هایی که نصیب ما شد فرصت کسب سه امتیاز را داشتیم اما انگار قسمت نبود که با برد میدان را ترک کنیم.

وی افزود : شهرداری بم تیم خوبی است که با وجود شرایط بد زمین بم فوتبال بازی می کند، آنها هم دنبال فوتبال بازی کردن بودند و موقعیت هایی داشتند. شهرداری بم در بازی رفت در رشت هم جلوی ما فوتبال خوبی ارایه داده بود. دنبال بهانه نیستم اما وضعیت زمین بم خیلی نامناسب بود و اصلا این زمین برایم آشنا نبود و تاکنون در عمر فوتبالی خود چنین زمینی را ندیده بودم.

سرمربی داماش گیلان در خصوص موارد عنوان شده پیرامون تبانی در لیگ دسته دو اذعان کرد : هدف اول و آخر ما صعود به لیگ دسته اول است و تا آخرین لحظه بدون توجه به مسایل حاشیه ای بیرونی با تمام توان و تمرکز برای رسیدن به هدف خود می جنگیم. ما توان خود را در زمین می گذاریم و به دنبال گرفتن حق خود در مستطیل سبز هستیم نه بیرون از زمین و نه در راهروهای فدراسیون.

وی ادامه داد : بدون تردید باید با افراد و تیم هایی که به دنبال زد و بند و کارهای ناپاک هستند، برخورد شود. این مساله را به متولیان امر واگذار می کنیم و امیدوارم که با بررسی ها و پیگیری های لازم عدالت رعایت شود. اما همانطور که گفتم ما کاری به مسایل بیرونی نداریم و فکر و ذهن خود را فقط معطوف به کار خود می کنیم و از الان به فکر بازی مهم خود در برابر سردار بوکان و موفقیت در آن بازی هستیم.

فراهانی در پایان گفت : سه هفته حساس را پیش روی داریم و تلاش می کنیم تا با تلاش خود سرنوشت مان را به بهترین شکل رقم بزنیم.
ترند های روز