۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵
پیش بازی شهرداری ماهشهر - خونه به خونه بابل

حساس و سرنوشت ساز؛ بکش تا بمانی!

دو تیم قعرنشین شهرداری بندرماهشهر و خونه به خونه بابل عصر امروز برابر هم صف آرایی خواهند کرد.
کد خبر: ۹۵۰۸۹
به گزارش"دی اسپورت"؛ عصر امروز دو تیم قعرنشین شهرداری ماهشهر و خونه به خونه بابل در هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ یک از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه شهدا بندرماهشهر برابر هم صف آرایی خواهند کرد.

دیدار دو تیم با توجه به جایگاه شان در جدول از حساسیت زیادی برخوردار است و هر یک از تیم ها برای بقا و حفظ سهمیه خود در لیگ یک بایستی در این بازی حداکثر امتیازات لازم را کسب کند.

ماهشهری ها علارغم قرار گرفتن در قعر و فاصله ۳ امتیازی با خونه به خونه امید زیادی دارند که این تیم را پشت سر گذاشته و به نوعی از قعر جدول فاصله بگیرند آنها با وجود استعفای پاشازاده که دو بازی رو نیمکت شهرداری به عنوان سرمربی نشست عزیز فریسات را که سابقه صعود با این تیم از لیگ سه به لیگ دو را در کارنامه دارد جایگزین وی کردند تا از تجربه وی بهره ببرند فریسات نیم فصل اول نیز به عنوان مربی در تیم لیگ برتری فولاد خوزستان فعالیت داشت.

خونه به خونه ای ها نیز با بهره گیری از وجود اکبر میثاقیان مربی کار بلد و با تجربه تلاش دارند که نتایج مطلوبی تری را گرفته و سهمیه خود در لیگ یک را حفظ کنند.

دیدار رفت دو تیم در بابل با تساوی بدون گل خاتمه یافته بود.

تیم فوتبال شهرداری بندرماهشهر تا بدین جای کار عملکرد ضعیفی در خط حمله داشته چرا که ۱۳ گل به ثمر رسانده و در مقابل ۲۶ گل دریافت کرده است خونه به خونه نیز ۱۷ گل به ثمر رسانده و ۲۸ گل نیز دریافت کرده است.

کوبل داوری :

مهدی سیدعلی – محمدرضا منصوری – محمد عطایی – حامد صادقی جو - ناظر داوری : اسماعیل آمری
ترند های روز