۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۱

درگیری در رختکن شاهین پس از تساوی برابر اروند

شاهین شهرداری بوشهر در هفته بیست و هشتم لیگ آزادگان در مقابل تیم قعرجدولی اروند متوقف شد تا در پایان بازی رختکن این تیم دستخوش حواشی شود.
کد خبر: ۹۵۱۵۶
به گزارش"دی اسپورت"؛ با نواخته شدن سوت پایان دیدار شاهین و اروند، زمانی که بازیکنان از ناراحتی نای نشستن روی زمین را هم نداشتند، به یکباره واعظی، مدیرعامل این باشگاه با ورود به رختکن شروع به انتقاد از بازیکنان می کند که کاپیتان تیم نیز در حمایت از هم تیمی هایش پاسخ وی را می دهد.

آنطور که شنیده می شود در این بگو مگو ابتدا واعظی با بیان اینکه، این چه وضع بازی است که به سادگی امتیازات را از دست می دهید و حتی نمی توانید تیم قعر جدولی را از پیش رو بردارید، بازیکنان را مورد سرزنش قرار می دهد و در ادامه کاپیتان تیم که هم تیمی هایش را ناراحت می بیند ، رو به مدیرعامل باشگاه می‌گوید، شما هم که فقط از ما انتقاد می کنید و کار خودتان را انجام نمی دهید. تا کنون چند درصد قرارداد بازیکنان را داده اید؟ هفته ها است که می گویید قرار است پرداختی داشته باشید، پس چه شد؟ بازیکنان با نگرانی از وضعیت بی پولی شب عیدشان در این مسابقه به خاطر هواداران به میدان رفته و تمام تلاش شان را کرده اند، آن وقت شما اینگونه جوابشان را می دهید، از هم تیمی هایش حمایت می کند که در نهایت واعظی مجبور می شود رختکن تیم را ترک کند.

در این رابطه شنیده می شود، در پایان مسابقه هواداران شاهین جلو اعضای شورای شهر را که قصد خروج از ورزشگاه را داشتند گرفته و بابت فراری دادن محمود فکری و معرفی عبداله ویسی آنها را به باد انتقاد گرفتند.