۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۱
برترین تیم نیم فصل دوم هستیم؛

کریستیچوویچ : همدلی رمز موفقیت تیم ما است

سرمربی کروات مس رفسنجان، عامل اصلی اوج گیری تیمش در نیم فصل دوم را همدلی بازیکنانش دانست.
کد خبر: ۹۵۱۶۰

به گزارش"دی اسپورت"؛ میشو کریستیچوویچ در نشست خبری پس از پیروزی در دربی مقابل مس کرمان گفت : دربی استان کرمان را پیروز شدیم که معمولا به حساسیت بالا معروف است و بازیکنان هر تیم وظایف خاصی دارند. خوشحالم که دربی چهارم این فصل را بردیم و باید بگویم که خشونت در بازی از زیبایی آن کم کرد.

وی ادامه داد: هفته گذشته تمریناتمان را به دلیل عدم انجام تعهدات باشگاه به خوبی برگزار نکردیم اما همه چیز به خوبی تمام شد. مسئله ای که من را خوشحال می کند این است که برترین تیم نیم فصل دوم هستیم و توانستیم تیم خوبی بسازیم. مهمتر اینکه بقای ما در لیگ تضمین شد و شرایط خوبی هم از نظر گلزنی پیدا کرده ایم.

میشو در مورد شانس تیم مس برای صعود گفت: خوشبختانه مس هنوز شانس دارد و چیزی را از دست نداده و جمع مدعیان شلوغ است.

وی در خصوص صحنه گل مس که توسط داور مردود شد گفت: من آن صحنه را ندیدم. ولی باید بگویم که در دربی رفت گل سالم ما را مردود اعلام کردند اما ما هیچگونه حساسیتی نشان ندادیم.

سرمربی مس رفسنجان در پاسخ به اینکه چگونه تیمش در نیم فصل دوم وضعیت متفاوتی پیدا کرد، گفت: چهار پنج بازیکن را در نیم فصل کنار گذاشتیم و چند بازیکن موثر به جمع ما اضافه شدند. این باعث شد حتی در روزهایی که مشکلات داشتیم و باشگاه شرایط سختی داشت، منجسم عمل کنیم و همدلی رمز موفقیت تیم ما در نیم فصل دوم است.