۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۲
برای رسیدن به اهداف بزرگ نباید زمان را از دست داد؛

نیک سیرت : کمک داور اول بازی با گل گهر تمرکز بازیکنان مان را بهم زد

مربی سرخپوشان پاکدشت گفت : تیم داوری و مخصوصا کمک داور اول بازی با گل گهرسیرجان با قضاوت خنده دارشان تمرکز را از بازیکنان ما گرفتند.
کد خبر: ۹۵۱۸۷
نیک سیرت : کمک داور اول بازی با گل گهر تمرکز بازیکنان مان را بهم زدبه گزارش"دی اسپورت"؛ محمد نیک سیرت در خصوص بازی با گل گهرسیرجان در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت گفت : بازی با گل گهر بازی خوبی بود ما در این دیدار کاملا سوار بر بازی بودیم و در نیمه اول با یک گل از حریف قدرتمند گل گهر پیش افتادیم اما قضاوت داوران در این بازی فراز و نشیب هایی داشت که باعث شد تمرکز بازیکنان ما بهم بخورد.

نیک سیرت افزود : کمک داور اول بازی تاثیر بیشتری بر بهم خوردن تمرکز بازیکنان ما داشت زمانی که نیمه دوم آغاز شد بازیکنان ذخیره را برای گرم کردن به پشت دروازه خودمان فرستادیم و در یک صحنه ای که داور اعلام کرنر برای حریف کرد یکی از بازیکنان ذخیره ما به نشانه اینکه توپ تبدیل به کرنر نشده است بدون اینکه از الفاظ بدی استفاده کند به کمک داور اول اعتراض کرد که بلافاصله با واکنش وی مواجه و با زدن پرچم در اظهاری عجیب با اعلام اینکه بازیکن ما از الفاظ بدی استفاده کرده داور را متقاعد کرد تا به بازیکن ما کارت زرد نشان دهد.

مربی سرخپوشان پاکدشت در خصوص صحنه اخراج مهدی پاشازاده در اولین حضورش در نیمکت این تیم گفت : در اواسط بازی در حالیکه پاشازاده کنار خط ایستاده و بازیکنان تیم را هدایت می کرد به ناگهان سرپرست تیم گل گهر به سمت وی آمد و به شروع به فحاشی کرد که در این صحنه ناظر داوری هم حضور داشت اما داور چهارم و کمک داور اول باز هم در اظهاری عجیب به داور وسط اعلام کردند که هم پاشازاده هم سرپرست گل گهر به همدیگر فحاشی کردند که داور هر دو را از روی نیمکت اخراج کرد‌.

وی اضافه کرد : علاوه بر این صحنه ها تعویضی را انجام دادیم و بازیکنی را که در صحنه اعتراض به کرنر حریف کارت زرد دریافت کرده بود را به زمین مسابقه فرستادیم که پس از تعویض همان بازیکن در یک صحنه در وسط زمین که اصلا موقعیت گل هم نبود مرتکب خطای ساده و تن به تن شد و باز هم کمک داور اول با اعلام خطا در این صحنه به اندازه ۵ متر وارد زمین شد تا به داور یادآوری کند این بازیکن همان بازیکنی است که در صحنه کرنر حریف اعتراض و کارت زرد دریافت کرد و باید در این صحنه هم اخراج شود! با این اخراج تمرکز و شیرازه تیم ما از هم پاشید و نتوانستیم تیم را جمع و جور کنیم.

نیک سیرت در خصوص ارائه بازی خوب تیمش در برابر صدرنشین لیگ بیان کرد : با شرایطی که داور و کمک داور بازی برای ما در طول مسابقه ایجاد کرد برابر صدرنشین لیگ بازی خوبی را ارائه دادیم و تا دقیقه ۹۰ نیز با ۲ گل از این تیم جلو بودیم.

ایشان در خصوص تیم گل گهرسیرجان نیز گفت : تیم سیرجان تیمی قدر ، قدرتمند و سرحال است که از مهره های زیادی بهره می برد.

وی در خصوص اینکه ادامه فصل را چطور ارزیابی می کند گفت : ما تمام تلاش خود را انجام می دهیم و با تمام قدرت برابر حریف بعدی مان که تیم خوب مس کرمان باشد صف آرایی خواهیم کرد.

مربی سرخپوشان در خصوص بازی حساس تیمش برابر مس کرمان در هفته بیست و نهم لیگ افزود : مس علارغم اینکه در دربی کرمان برابر مس رفسنجان نتیجه را واگذار کرد اما تیم خوب ، منسجم و پرمهره ای است البته که این تیم در طول فصل فعل و انفعالاتی داشت اما با آنالیزی که از این تیم خواهیم داشت برای کسب نتیجه به مصاف این تیم خواهیم رفت.

او در خصوص اینکه تعطیلات نوروزی تیمش چند روز خواهد بود عنوان کرد : تمرینات ما در عید نوروز دو روز تعطیل خواهد بود چرا که برای رسیدن به هدف بزرگ باید زمان را از دست ندهیم.