۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۵
انتظار داریم مثل برده ها با ما رفتار نکنند؛

گودرزی : مردم از ما و ما نیز از مسئولین توقع داریم / ارکان باشگاه کارشان را به نحو احنست انجام دهند

بازیکنان شاهین شهرداری بوشهر با وجود حضور در جمع مدعیان اصلی صعود تا کنون تنها ۴۰ درصد قرارداد خود را دریافت و شب عید نیز با جیب خالی به تعطیلات رفتند.
کد خبر: ۹۵۲۲۶

علی گودرزی، مدافع بوشهری ها در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت گفت: اگر مسوولین باشگاه شب عید با جیب خالی نزد خانواده شان بروند آیا عرج و قربی دارند؟

ماحصل گفتگو خبرنگار دی اسپورت با علی گودرزی، مدافع شاهین شهرداری بوشهر را در زیر می خوانید.


شاهین در اولین سال حضورش در لیگ یک توانست در جمع تیم های مدعی صعود قرار گیرد.

خب از روز اول با توجه به سال نخست حضور شاهین در لیگ یک، کسی انتظار صعود از ما نداشت ولی با توجه به بازیکنانی که کادرفنی وقت در ابتدای فصل جذب کرد، بازی های مان را خوب شروع کردیم و رفته رفته خودمان را به عنوان یکی از مدعیان اصلی صعود معرفی کردیم و بازیکنان هم، هم قسم شدند تا در نهایت به لیگ برتر صعود کنیم.


مشکلات مالی تیم حل شده؟

نه والا، طبق روال قبل پیش می رویم.


یعنی تاکنون چند درصد دریافتی داشتید؟

۴۰ درصد.

ولی مدیرعامل و سرمربی تیم بارها مصاحبه کرده اند که ۶۰ درصد پول بازیکنان پرداخت شده است.

شاید برخی بازیکنان ۵۵ تا ۶۰ درصد دریافتی داشته باشند که نمی دانم ولی من و کسانی که می شناسم نهایتا ۴۰ درصد دریافتی داشتیم.


از زمان معرفی عبداله ویسی چند درصد قراردادتان را دریافت کردید؟

تا پیش از رفتن آقای باستین ۲۷ درصد قراردادمان را دریافت کردیم و از روزی که آقای فکری هم به دلیل مشکلات مالی از جمع ما جدا شدند و در واقع از زمان آمدن آقای واعظی تا امروز ۱۳ درصد دریافتی داشتیم.


یعنی شب عید هم پولی به شما پرداخت نشد؟

پیش از آغاز تعطیلات به ما وعده دادند که تا امروز بخشی از مطالبات مان واریز می شود ولی تا این لحظه که با شما حرف می زنم این کار انجام نشد و دست خالی به خانه رفتیم تا شرمنده خانواده مان شویم. وقتی در این اوضاع سخت اقتصادی جیبت خالی باشد و بدون پول پیش خانواده می رویم یعنی عیدی هم برای ما وجود ندارد.

از باشگاه پیگیری کرده اید؟

بله، گویا قرار بود تا پیش از تحویل سال درصدی از مبلغ قرارداد به حساب ما واریز شود ولی گویا شهرداری و شورای شهر پولی به آقای واعظی ندادند.

خب فکر نمی کنید این موضوع به روند تیم لطمه بزند؟

فوتبالیست ها شغل دیگری جز فوتبال ندارند و وقتی پول دریافت نکنند قطعا برای ادامه کار روحیه خودش را از دست می دهد زیرا بازیکن باید با خیال راحت فوتبال بازی کند.

ولی هواداران از شما انتظار صعود دارند.

مردم از ما توقع صعود دارند و ما هم از مسوولین، شهردار، شورای شهر، مدیرعامل و هیات مدیره انتظار داریم خواسته به حق ما را عملی کنند. یک سوال دارم، اگر خودشان شب عید با دست خالی پیش خانواده شان بروند آیا عرج و قرب و آرامش دارند؟ برای صعود یک تیم نیاز است که همه ارکان باشگاه کارش را به نحو احسنت انجام دهد تا در نهایت خواسته همه محقق شود. کما اینکه بازیکنان با ۴۰ درصد دریافتی کار خودشان را به خوبی انجام داده و تیم در رتبه دوم جدول رده بندی قرار دارد و با یک برد می توانیم به صدر برسیم. شما ببینید چه تیم هایی پشت سر ما حضور دارند، گل گهر، مس کرمان، گل ریحان، سرخپوشان و ... که حتی دریافتی بعضی از آنها دو برابر ماست.

در مورد بازی برابر قشقایی برای خوانندگان ما بگویید.

برای بازی مقابل قشقایی به مردم قول می دهیم با تمام قوا به میدان برویم تا با پیروزی به صدر نزدیک تر شویم  ولی ما هم از مردم انتظار داریم تا از من حمایت کنند. ببینید با این وضعیت نه تا کنون تمرین را تعطیل کردیم، نه حرفی زدیم فقط همیشه خیلی دوستانه درخواست کردیم تا حق و حقوق خودمان را به ما بدهند و با ما مثل برده ها رفتار نکنند.
ترند های روز