۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶
پیش بازی خونه به خونه بابل - گل ریحان البرز؛

مصاف سرنوشت ساز غول کش لیگ با گل ریحانی ها

تیم فوتبال خونه به خونه بابل در دیداری سرنوشت ساز از هفته ۲۹ لیگ میزبان تیم فوتبال گل ریحان البرز خواهد بود.
کد خبر: ۹۵۴۲۹
به گزارش"دی اسپورت"؛ در یکی دیگر از سرنوشت سازترین بازی هفته ۲۹ لیگ یک عصر امروز تیم فوتبال خونه به خونه بابل در ورزشگاه هفت تیر بابل از تیم گل ریحان البرز میزبانی خواهد کرد.

بابلی ها که در پایین جدول قرار داشته و خطر سقوط را احساس می کنند در تلاشند تا با کسب نتایج مطلوب و حداکثر امتیازها خود را از قعر جدول نجات داده و به رتبه ای که حاشیه امنی دارد در جدول مسابقات برسند.

خونه به خونه ای ها در حالی برابر تیم مدعی گل ریحان قرار خواهند گرفت که از زمان حضور اکبر میثاقیان در این تیم تا پایان هفته ۲۸ لیگ برابر مدعیان نمایش خوبی داشته و موفق شده اند نتایج بهتری برابر آنها بدست آورند موفقیتی که اکبر میثاقیان با تیم های متعدد لیگ برتری نیز برابر تیم های همیشه مدعی سرخابی نیز بدست آورده است.

گل ریحانی ها که در مواقع حساس لیگ نتایج ناامید کننده ای را کسب کرده اند اینبار نیز برابر غول کش لیگ یک قرار خواهند گرفت که سایر مدعیان لیگ را با مشکل مواجه کرده و برایشان دردساز شده است.

دیدار رفت دو تیم در کرج با نتیجه خفیف یک بر صفر به سود کرجی ها خاتمه یافته بود.

تیم فوتبال خونه به خونه بابل تا پایان هفته بیست و هشتم ۱۷ گل به ثمر رسانده و ۲۸ گل دریافت کرده با تفاضل گل ۱۱ در رده پانزدهم جدول قرار گرفته و تیم گل ریحان البرز ۲۵ گل به ثمر رسانده ۱۶ گل دریافت کرده و با تفاضل گل ۹ در رده سوم جدول قرار گرفته است.

کوبل داوری :

قضاوت این دیدار برعهده پیام حیدری بوده و عسگر محمدی ، حامد تازه پور وی را در امر قضاوت یاری خواهند کرد، عبدالحسین باستان به عنوان داور چهارم و محسن ترکی به عنوان ناظر داوری در این بازی حضور خواهند داشت.