۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

غیاثوند : عاشق کارهای سخت هستم

زهرا غیاثوند : با آگاهی از مشکلات تیم آذرخش این را را قبول کردم و با کمک بازیکنان و کادر فنی این تیم را در لیگ برتر نگه خواهیم داشت.
کد خبر: ۹۵۴۷۲
غیاثوند : عاشق کارهای سخت هستم


به " گزارش دی اسپورت " ، پس از نتایج ضعیفی که آذرخش در لیگ امسال کسب کرد مدیریت این باشگاه به ناچار معصومه بیات را از کار برکنار و زهرا غیاثوند مربی جوان و جویای نام فوتبال کشورمان را جانشین وی کرد تا با درایت ایشان بتواند آذرخش را در لیگ برتر نگه بدارد که ماحصل گفتگوی خبرنگار ما با این مربی جوان را در ادامه می خوانیم .

بیوگرافی :

سابقه کار در تیم های آموزش پروش را در فوتسال استان تهران دارم و همچنین به عنوان کمک خانم غلامپور در تیم پدیده غرب تهران حضور داشتم.

دانشجوی تربیت بدنی هستم و حضور در تیم فوتبال آذرخش تهران به عنوان اولین تجربه من خواهد بود که با علم به مشکلات موجود در فوتبال بانوان وارد این چالش جدید شدم.

بنظرم توانایی هر مربی در چنین تیمهای بروز داده خواهد شد.

من سرمربیگری تیمی را قبول کردم که ستاره های کمتری نسبت به سایر رقبا دارد و مشکلات خیلی شدیدی نیز گریبانگیر این تیم است بنابراین با آگاهی کامل آمده ام و می خواهم کمک کنم.

غیاثوند : عاشق کارهای سخت هستم

شناخت نسبی از آذرخش دارم .

این تیم از بازیکنان جوان و جویای نامی تشکیل شده که پتانسیل بالایی دارند و قطعاً با کار کردن با این بچه ها می تواند توانایی آنها را بروز داد تا بهتر و بیشتر دیده بشوند.

شناخت بیشتر از تیم اولویت من است.

در اولین برنامه کاری ام قرار است اردوی تدارکاتی را برگزار کنیم و با انجام تمرینات منسجم و به لحاظ روحی و روانی ریکاوری خوبی با بچه ها داشته باشیم که وقتی تیم یکی ، دو گل دریافت می کند از هم پاشیده نشود و تمرکز لازم را برای جبران داشته باشند.

بازیکنان با غیرتی داریم.

بچه های آذرخش تا اینجای کار نیز صبوری کردند و با تمام مشکلات تیم ساخته اند و این بازیکنان قابلیت بالایی دارند که با انجام کارهای تاکتیکی در طول اردو می توان توانایی آنها را بارور کرد.

غیاثوند : عاشق کارهای سخت هستم

ماندگاری در لیگ برتر اولویت اول من است.

با توجه به کادر فنی جدید و دستیارانی که برای این مهم مامور کردم قطعاً در ادامه راه موفق خواهیم شد و دست به دست هم خواهیم داد تا با کمک مدیریت باشگاه تنها سهمیه استان تهران در لیگ برتر بانوان را حفظ کنیم و پس از این اتفاق برنامه درازمدتی برای فصل خواهم داشت.

کار سخت و طاقت فرسایی خواهیم داشت .

الان همه به تیم آذرخش به عنوان تیمی شکست خورده نگاه می کنند ولی ما یک نیم فصل دیگر پیش روی داریم و نباید ناامید باشیم با تقویت بازیکنان به لحاظ روحی روانی به هدفی که در طول بازیها می خواهیم برسیم گرچه معتقدم کاری سخت دارم ولی همیشه چنین کارهای را دوست داشتم.

از رقبای آذرخش شناخت دارم.

من در طول فصل بازیهای لیگ را دنبال می کردم و تیمهای قدرتمندی مثل شهرداری بم ، ملوان و .... حضور دارند که دارای بازیکنان خوب و تأثیر گذاری هستند که به لحاظ فنی در سطح بسیار بالایی هستند.

غیاثوند : عاشق کارهای سخت هستم

با ملوان خودمان را اثبات خواهیم کرد.

ما در اولین گام به مصاف تیم خوب ملوان خواهیم رفت که بازی کردن در شرایط انزلی و با حضور هواداران پرشورش خیلی سخت است ولی ما با کارهای که در این مدت انجام خواهیم داد قطعاً به شراط ایده آل خواهیم رسید و با تمام توان به انزلی خواهیم رفت.

صحبت پایانی:

دوست دارم مسئولین تنها نماینده تهران را حمایت کنند تا این سهمیه حفظ شود و رسانه ها نیز حمایت های لازم را انجام دهند و تشکر ویژه از شما بابت حمایت از فوتبال بانوان را دارم که امیدوارم تداوم داشته باشد.


گفتگو : محمد زائری

ترند های روز