۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۸
سرمربی شهرداری تبریز؛

حیدر جعفری : یک سایت ورزشی رسما دلالی می کند

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز مطلب تخریبی یکی از سایت های ورزشی علیه وی و تیمش را در نتیجه باج ندادن به خبرنگار این سایت دانست و گفت : خبرنگار این سایت قصد معامله گری با من را داشته و چون به او باج ندادم، علیه من و تیم شهرداری مطلب تخریبی می نویسد.
کد خبر: ۹۵۵۰۵

به گزارش"دی اسپورت"؛ حیدر جعفری عصر امروز با اشاره به مطلب تخریبی و غرض ورزانه یکی از سایت های ورزشی علیه تیم شهرداری تبریز، اظهار کرد : من منتظر هر گونه تخریب از سوی این سایت ورزشی معامله گر و باج خواه هستم. متاسفانه یک سایت که ظاهرا از ارشاد هم مجوز دارد، با همکاری نفراتی در استان ها به دنبال دلالی و باج خواهی است و با توجه به اینکه بنده در مورد عقد قرارداد با بازیکن سفارشی و تحمیلی خبرنگار مذکور زیر بار نرفتم، وی به هر شکلی سعی در تخریب من و تیم شهرداری دارد.

وی ادامه داد : البته من از زحمات خبرنگارانی که رسالت واقعی خود را انجام می دهند و منعکس کننده اخبار تیم ها هستند، تشکر کرده و از سایت ورزشی دی اسپورت که همیشه حق و حقیقت را بازگو کرده و بموقع انتقاد و بموقع از همه تیمها حمایت میکند، قدردانی میکنم.

جعفری گفت : تیم جوان و کاملا بومی شهرداری تبریز با کمترین هزینه تا به حال نتایج خوبی گرفته و بدون شک در لیگ یک می ماند. فرافکنی و تخریب سایت ورزشی مذکور با هدف به هم زدن تمرکز تیم، هیچ ارزشی نداشته و همه بازیکنان تیم ما یکدل و مصمم هستند تا تنها سهمیه استان آذربایجان شرقی در لیگ یک را حفظ کنند.

وی افزود : ما بالای 10 جوان و پدیده را به لیگ و فوتبال تبریز معرفی کرده ایم که از این حیث تیم ما قهرمان لیگ یک است. در پایان مسابقات لیگ یک، تیم سوم با تیم پانزدهم جدول هیچ تفاوتی ندارد اما تیمی موفق عمل کرده که با کمترین هزینه، جوانان و پدیده های زیادی به فوتبال معرفی کند که از این حیث تیم امسال شهرداری تبریز زبانزد خاص و عام و اهالی فوتبال است.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز در خاتمه یادآور شد : به گردانندگان سایت مذکور هشدار می دهم که در صورت ادامه تخریب و عوام فریبی و دروغ پردازی، این بار نام سایت مذکور و نام نفراتی که قصد تحمیل بازیکن پولی به تیم ما داشتند را رسانه ای می کنم.