۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱
هفته سی‌اُم لیگ دسته اول؛

کار آسان گل‌ گهر و تقابل سرخپوشان با تیم آخر جدول/ قوی سپید خزر در کویر

در هفته سی‌ام لیگ دسته اول فوتبال، تیم گل‌گهر سیرجان صدرنشین مسابقات، کار راحتی مقابل شهرداری تبریز دارد.
کد خبر: ۹۵۵۱۶
به گزارش"دی اسپورت"، پنج هفته به پایان رقابت های لیگ دسته اول فصل جاری باقی مانده و رقابت بین ۴ تیم بالای جدول برای صعود به لیگ برتر بسیار حساس شده است با این حال تیم های پنجم و ششم جدول لیگ هم شانس صعود به لیگ برتر را دارند. البته در قعر جدول هم رقابت سختی برای سقوط نکردن وجود دارد ولی در این فصل به دلیل کم شدن دو تیم و انصراف نفت تهران و صبای قم فقط یک تیم در پایان فصل سقوط می کند.

در این هفته تیم صدرنشین گل گهر به مصاف شهرداری تبریز می رود و در شرایط عادی گل گهر باید برنده این مسابقه شود مگر اینکه شاگردان وینگو بگوویچ یکباره نتیجه ای عجیب بگیرند! شهرداری تبریز در رده چهاردهم جدول است و وضعیت مناسبی در لیگ ندارد. تیم شاهین شهرداری بوشهر هم که در رده دوم جدول قرار دارد این هفته  میزبان قشقایی شیراز رده هفتمی است و  بازی سختی در خانه در انتظار شاهین است.

گل ریحان  تیم سوم جدول این هفته استراحت دارد و تیم آلومینیوم اراک که در رده چهارم است به مصاف تیم مس رفسنجان می رود تیمی که در هفته های اخیر خیلی خوب بازی می کند و سخت بازنده می شود. 

سرخپوشان پاکدشت با مهدی پاشازاده هم میهمان آخرین تیم جدول لیگ هستند. شهرداری ماهشهر برای بقا تلاش می کند و شاگردان پاشازاده به دنبال صعود به لیگ برتر هستند.

مس کرمان هم که شانسی برای صعود دارد به مصاف ملوان بی پول و بی امکانات می رود. قوی سپید خزر حال و روز خوشی ندارد و در سالروز سیروس قایقران در کویر به میدان می رود.

برنامه مسابقات این هفته به شرح زیر است :

پنجشنبه ۱۵ فروردین ۹۸

مس کرمان – ملوان انزلی - ساعت ۱۶:۳۰ - ورزشگاه باهنر کرمان

نود ارومیه – کارون اروند خرمشهر - ساعت ۱۶:۳۰ - ورزشگاه تختی ارومیه

آلومینیوم اراک – مس رفسنجان - ساعت ۱۶:۳۰ - ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک

گل گهر سیرجان – شهرداری تبریز - ساعت ۱۶:۳۰ - ورزشگاه امام علی سیرجان

فجر سپاسی شیراز – بادران تهران - ساعت ۱۶:۳۰ - ورزشگاه شهید دستغیب شیراز

شهرداری ماهشهر – سرخپوشان پاکدشت - ساعت ۱۷:۱۵ - ورزشگاه شهداء ماهشهر

شاهین شهرداری بوشهر – قشقایی شیراز - ساعت ۱۷:۱۵ - ورزشگاه شهیدبهشتی بوشهر