۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵
پیش بازی آلومینیوم اراک - مس رفسنجان؛

جدال سخت در اراک / مس و میشو سرنوشت آلومینیوم را تغییر می دهند؟

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در هفته سی ام رقابت های لیگ یک دیدار حساسی را برابر مسی های رفسنجان برگزار خواهند کرد.
کد خبر: ۹۵۵۲۳
به گزارش"دی اسپورت"؛ تیم فوتبال آلومینیوم اراک عصر فردا در هفته سی ام رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک میزبان تیم مس رفسنجان خواهد بود.

اراکی ها که در نیم فصل دوم پس از استعفای محمد ربیعی از هدایت این تیم فراز کمالوند را جایگزین وی کردند تا پایان هفته بیست و نهم نتایج متوسط را کسب کرده و در مجموع با کسب ۴۲ امتیاز و با توجه به داشتن تفاضل گل کمتر نسبت به تیم گل ریحان در رده چهارم جدول قرار گرفته اند.

تنها نکته قابل توجه ای که در نتایج کسب شده کمالوند با آلومینیوم می توان اشاره کرد بردهای خفیف یک بر صفر و تساوی های مکرر این تیم برابر حریفان بوده است فراز از زمان حضورش در تیم آلومینیوم ۷ تساوی و ۴ برد بدست آورده است‌ و همین نتایج برد خفیف یک بر صفر ، تساوی مکرر و شکست در زمان حضور او در اکسین (گل ریحان) باعث شد تا وی پس از ۹ هفته نشستن بر روی نیمکت اکسینی ها با فشار مدیران این باشگاه وداع تلخی با نیمکت کرجی ها داشته باشد.

شاگردان کمالوند در دیدار هفته گذشته برابر اروند پایین جدولی با نمایش ضعیف خود به همان نتیجه معروف تساوی که کمالوند از زمان حضورش در این تیم بیشتر از برد بدست آورده بسنده کنند و دو امتیاز حساس و سرنوشت سازی را از دست بدهند.

در سوی مقابل مس رفسنجان با آمدن میشو کرستیچوویچ متحول شده و نتایج خوبی را در هفته های اخیر کسب کرده است شاگردان میشو موفق شده اند با توقف مدعیان لیگ چون گل ریحان ، گل گهرسیرجان ، مس کرمان شگفتی ساز شده و علاوه بر کمک شایان به سایر تیم های مدعی جایگاه این تیم ها را در جدول تغییر دهند. آنها بدون شک در بازی فردا نیز با روحیه مضاعفی به مصاف حریف اراکی خود خواهند رفت و به نظر می رسد جدال سخت و نفس گیری را در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک شاهد باشیم. مسی های رفسنجان هم اکنون با کسب ۳۲ امتیاز در رده دهم جدول قرار دارند.

دیدار رفت دو تیم در رفسنجان با شکست سنگین چهار بر یک آلومینیومی ها همراه بود.

از لحاظ آماری نیز تیم فوتبال آلومینیوم اراک تا پایان هفته بیست و نهم رقابت های لیگ یک ۲۲ گل به ثمر رسانده و ۱۹ گل نیز دریافت کرده است تیم مس رفسنجان نیز ۳۸ گل به ثمر رسانده و ۳۹ گل نیز از حریفان دریافت کرده است.

کوبل داوری :

قضاوت این دیدار بر عهده جواد رحیم زاده بوده و مرتضی هوشیار ، هاشم خدابنده لو نیز وی را در امر قضاوت یاری خواهند کرد، فرهاد امینی به عنوان داور چهارم و فرشید افشار به عنوان ناظر داوری در این بازی حضور خواهند داشت.