۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸

وینگو و گل گهر لبه تیغ / تبریزی ها صدرنشین لیگ را تغییر می دهند؟

تیم فوتبال گل گهرسیرجان در هفته سی ام رقابت های لیگ دسته یک به مصاف شهرداری تبریز خواهد رفت.
کد خبر: ۹۵۵۲۴
به گزارش"دی اسپورت"؛ دو تیم گل گهرسیرجان و شهرداری تبریز در هفته سی ام رقابت های لیگ دسته یک عصر فردا از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه امام علی سیرجان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

سیرجانی ها در حالی با ۴۵ امتیاز در صدر جدول قرار دارند که پیش از این فاصله زیادی با رقبای اصلی خود داشتند و همگان گل گهر را به عنوان شانس اول صعود به لیگ برتر می دانستند اما این تیم با وینگو کروات در نیم فصل دوم در حد انتظار ظاهر نشده و با کسب نتایجی دور از انتظار نتوانست فاصله امتیازی بیشتری که با سایر رقبا ایجاد کرده بود را حفظ کند و با رسیدن سایر مدعیان به دو امتیازی این تیم جایگاهش در جدول به خطر افتاده است.

شاگردان وینگو که در هفته بیست و نهم با قرعه استراحت رو به رو شده بودند به خوبی می دانند که امتیازدهی در دیدار فردا می تواند برایشان گران تمام شده و جایگاهشان در صدر جدول را از دست بدهند بنابراین آنها با تمام قدرت به مصاف حریف تبریزی خود خواهند رفت.

در سوی مقابل شهرداری تبریز در فصل جاری با کمترین هزینه و با بازیکنان بومی در مسابقات شرکت کرده و در نیم فصل دوم نتایج ضعیف تری نسبت به نیم فصل اول کسب کرده و با شکست خانگی هفته گذشته برابر فجرسپاسی و نزول در جدول به منطقه خطر سقوط به دسته پایین تر نزدیک شده است آنها برای فرار از منطقه خطر محکوم به امتیازگیری از تیم گل گهر هستند و در صورت شکست برابر این تیم یک گام دیگر به سقوط نزدیک خواهند شد.

دیدار رفت دو تیم در تبریز با تساوی یک بر یک خاتمه یافته بود.

تیم فوتبال گل گهرسیرجان با به ثمر رسیدن ۴۱ گل بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد و ۲۵ گل نیز از حریفان دریافت کرده است در سمت مقابل تیم شهرداری تبریز نیز ۲۱ گل به ثمر رسانده و ۳۳ گل نیز دریافت کرده است.

کوبل داوری :

قضاوت این دیدار بر عهده رضا کرمانشاهی بوده و رحیم حاجی پور ، مجید سربندی نیز وی را در امر قضاوت یاری خواهند کرد، رضا قاسمی به عنوان داور چهارم و علیرضا رجبلو به عنوان ناظر داوری در این بازی حضور خواهند داشت.