۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۱

روانخواه : پیروزی برابر استقلال رامشیر کار ساده ای نبود

سرمربی نیروی زمینی تهران گفت : ایمان دارم که به صورت مستقیم به لیگ یک صعود خواهیم کرد.
نویسنده : بهنام کنارکوهی
کد خبر: ۹۵۵۲۷
به گزارش"دی اسپورت"؛ امید روانخواه پس از پیروزی تیمش مقابل استقلال رامشیر در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهار کرد : پیروزی در خانه استقلال رامشیر تیمی که کادرفنی و بازیکنان با کیفیت را در اختیار داردکار ساده ای نبود بازیکنان مان تمرکز بیشتری در بازی داشتند و از طرفی با توجه به استراحت در هفته آخر فرصت اشتباه در این بازی را نداشتیم.

روانخواه افزود : خیلی خوشحالم که به هدف خود رسیدیم در این بازی عیار بازیکنان ما مشخص شد آنها بازیکنانی جوان و باکیفیتی هستند و امیدوارم در آینده ای نزدیک هر کدام یک از آنها را در سطح اول فوتبال ایران ببینم.

سرمربی نیروی زمینی تهران در خصوص بازی حساس هفته آینده مقابل پاس همدان گفت: ما تمام تلاش خود را در این بازی انجام خواهیم داد که از امتیاز میزبانی مان استفاده کنیم و با پیروزی مقابل پاس همدان به لیگ یک صعود کنیم.

وی در خصوص تبانی در هفته های پایانی لیگ نیز گفت : این مسائل به ما هیچ ارتباطی ندارد. ما یک وظیفه داریم و آن پیروزی مقابل پاس همدان است بقیه مسائل به کمیته اخلاق ارتباط دارد و باید تمامی مسابقات را رصد کنند.

روانخواه در پایان با امیدواری به صعود مستقیم تیمش به لیگ یک تصریح کرد : باور دارم که این اتفاق خواهد افتاد چون تیم خوبی داریم، صاحب بیشترین گل زده و جز بهترین خطوط دفاعی هستیم، برتری برابر استقلال رامشیر نیز چهارمین برد پیاپی ما بود، پس تیمی هستیم که می توانیم صعود کنیم و چیزی دور از دسترس نیست.