۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶
با تمام توان سهميه تیم را حفظ مي كنيم؛

فریسات : بازی را به خوبی کنترل کردیم

سرمربی شهرداری بندرماهشهر گفت : علارغم داشتن موقعیت های زیاد در بازی نتوانستیم از آنها به خوبی استفاده کنیم.
کد خبر: ۹۵۵۵۹
به گزارش"دی اسپورت"؛ عزیز فریسات پس از شکست تیمش برابر سرخپوشان پاکدشت در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهار داشت : بازیکنانم امروز بازی خوبی انجام دادند و کنترل بازی را در اختیار داشتند موقعیت های زیادی داشتیم که نتوانستیم از آنها به خوبی استفاده کنیم.

فریسات افزود : تیم حریف از تک موقعیتی که در نیمه اول بدست آورد به گل دست یافت اما در نیمه دوم بازیکنان حریف وقت را بی جهت تلف می کردند و سعی در خواباندن بازی داشتند که این اتفاقات در فوتبال جایی ندارد چرا که فوتبال جای بازی جوانمردانه است در کل از بازیکنانم راضی هستم آنها با تمام توان خود تلاش کردند اما این خواست خدا بود که موقعیت هایمان تبدیل به گل نشود.

سرمربی شهرداری بندرماهشهر در خصوص حواشی های زیاد در بازی گفت : بازیکنان حریف با زمین انداختن خود وقت بازی را تلف می کردند و با این کار هواداران ما را تحریک می کردند و سبب می شد حواشی هایی در بازی ایجاد شود.

وی ادامه داد : هوادارانمان هر دو تیم را تشویق می کردند و هیچ مشکلی نیز وجود نداشت و فقط تحریک بازیکنان تیم مقابل اعتراض هواداران را در برداشت.

فریسات در خصوص اینکه سهمیه تیم شهرداری ماهشهر در لیگ یک حفظ خواهد شد یا خیر گفت : ما تمام توان خود را برای تحقق این امر گذاشته ایم و با تمام وجود نیز برای تحقق آن کار خواهیم کرد و فکر می کنم با نوع فوتبالی که بازیکنانم ارائه می دهند استحقاق این را دارند که سهمیه تیم در رقابت های لیگ یک حفظ شود.