۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۶
خیبر خرم آباد 3 - نفت امیدیه 2؛

بن بست نتیجه گیری در نفت بدون تاجدار

تیم فوتبال خیبر خرم آباد در هفته بیست د چهارم لیگ دسته دوم به برتری پرگل دست یافت.
کد خبر: ۹۵۵۹۲
به گزارش"دی اسپورت"؛ تیم فوتبال خیبر خرم آباد در هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ دسته دوم عصر امروز از ساعت ۱۵ در زمین شماره دو ورزشگاه تختی خرم آباد برابر نفت امیدیه صف آرایی کرد و در پایان با نتیجه پرگل سه بر دو به برتری دست یافت.

دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که هیچ شانسی برای صعود و خطری برای سقوط نداشتند و بازی بدون استرسی را به نمایش گذاشتند در این دیدار نفتی ها چند بازیکن خود را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشتند و همین امر سبب شد تا خیلی زود دروازه شان را باز شده ببیند مسلم دریکوند بازیکن خیبر در دقیقه ۲۶ بازی موفق شد گل اول بازی و خیبر را به ثمر برساند.

پس از گل اول خیبری ها دو تیم حملاتی را روی دروازه یکدیگر ترتیب دادند تا اینکه تیم میزبان موفق شد ۱۰ دقیقه پس از گل اول ، گل دوم بازی را توسط محمود بیرانوند یگانه به ثمر برساند این پایان کار در نیمه اول نبود تا آنها یکبار دیگر در دقیقه ۴۱ از روی نقطه پنالتی توسط مجتبی جادری به گل سوم رسیدند و بازی با برتری پرگل سه بر صفرخیبری ها در نیمه اول به پایان رسید.

در نیمه دوم این نفتی ها بودند که شروع خوبی داشتند و در دقیقه ۵۲ توسط صیلد کوکبی به گل اول دست یافتند پس از گل اول آنها حملات زیادی را روی دروازه تیم میزبان ترتیب دادند تا اینکه صیاد کوکبی مجددا موفق شد در دقیقه ۷۶ برای دومین بار دروازه خیبری ها را باز کند تا امیدیه ای ها به ادامه بازی امیدوار باشند اما بازی با کنترل شاگردان خادمی در نهایت با نتیجه پرگل سه بر دو به پایان رسید تا یک برد دیگر بر بردهای خیبر خرم آباد اضافه شود.

تیم خیبر خرم آباد با سه امتیاز بازی امروز ۲۹ امتیازی شده و در رده ششم جدول قرار بگیرد و تیم نفت با همان ۲۸ امتیاز در ره هفتم جا بگیرد.
ترند های روز