۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲

ادعای بوشهری ها، اجحاف در حق دیگر مدعیان صعود

طی چند هفته اخیر مدیران باشگاه شاهین بوشهر با استفاده از فشار سیاسیون به سازمان لیگ به دنبال متقاعد کردن رییس برگزاری مسابقات لیگ یک برای انجام بازی در هفته آخر هستند که این موضوع با واکنش منفی سایر تیم های مدعی صعود مواجه شده است.
کد خبر: ۹۵۵۹۸
به گزارش"دی اسپورت"؛ شاهین بوشهر طبق قرعه ای که از اوایل فصل اعلام شده در هفته آخر با استراحت مواجه است ولی کادر مدیریتی و فنی این باشگاه با فشار سیاسیون به دنبال عقب افتادن بازی شان برابر مس رفسنجان و برگزاری آن در هفته آخر هستند.
آنطور که شنیده می شود مدیران باشگاه شاهین بوشهر امروز با حضور در سازمان لیگ به دنبال متقاعد کردن آنها برای بازی در هفته آخر هستند ولی از آن طرف، دیگر تیم های مدعی طی تماس با سازمان لیگ عنوان کرده اند که این برنامه از پیش اعلام شده و هر گونه تغییر در آن می تواند اجحاف در حق آنها باشد.

به طور مثال باشگاه گل ریحان تا پیش از برگزاری بازی های هفته سی ام در رتبه سوم جدول قرار داشتند که به دلیل قرعه استراحت بدون انجام مسابقه به رتبه پنجم سقوط کرده که این امر موجب پایین آمدن روحیه بازیکنان این تیم شده است.
حال باید منتظر ماند و دید که آیا سازمان لیگ زیر فشار مسوولین سیاسی بوشهر، با قبول پیشنهاد آنها برنامه ریزی یک فصل خود را زیر سوال برده و حق مسلم دیگر تیم های مدعی را نادیده می گیرند یا به مانند سابق اصول خود را زیر پا نمی گذارند.
ترند های روز