۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳

بلادی : صدرنشینی مان موقتی است

سرمربی ویستا توربین تهران با بیان اینکه صدرنشینی این تیم موقت است گفت : سعی می کنیم به فکر صدرنشینی نباشیم تا با تمام تمرکز در ۵ فینال پیش رو به مصاف حریفان برویم‌.
کد خبر: ۹۵۶۰۰
بلادی : صدرنشینی مان موقتی است
به گزارش"دی اسپورت"؛ میلاد بلادی در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت در خصوص صدرنشینی و شرایط تیمش اظهار کرد : ابتدا جا دارد یک تبریک به مناسبت سال نو را و یک تسلیت به خاطر حادثه سیل اخیر در کشور به هموطنان عزیز کشورمان بگویم امیدوارم خداوند به بازماندگان این حادثه صبر داده و مسئولین نیز بتوانند کمبودهای این عزیزان را تامین و فراهم کنند.
بلادی در خصوص اینکه تیم ویستا توربین به صدر جدول گروه دوم رقابت های لیگ دسته سوم بازگشت اظهار کرد : بله خوشبختانه با همت بازیکنان و کادرفنی نتایج مطلوبی را کسب کردیم و به صدر جدول گروه مان صعود کردیم اما اینکه به صدر جدول صعود کردیم دلیل نمی شود که در ادامه احساس غرور به ما دست دهد و این امکان وجود دارد که هفته آینده تیمی که در رده های پایین تر است در صدر جدول قرار بگیرد و این صدرنشینی ما می تواند موقتی باشد.

سرمربی ویستا توربین افزود : سعی می کنیم تفکر صدرنشینی را نداشته باشیم و به نظرم صدرنشینی زمانی معنا دارد که منتهی به قهرمانی و صعود شود.

وی اضافه کرد : این فراز و نشیب ها در تیم های هر سه گروه وجود دارد و تیم ها می توانند مدام رتبه های خود را نسبت به نتایجی که کسب می کنند در جدول تغییر دهند فعلا چیزی مشخص نیست و برای روشن شدن تکلیف مان ۵ فینال در پیش داریم و غیر از ما تیم های دیگر نیز امیدوار به صعود هستند اما در کل امیدواریم در هفته های آینده شاهد فوتبالی جوانمردانه و پاک باشیم.

بلادی تصریح کرد : از فراهانی و همکاران شان به دلیل برگزاری بانظم مسابقات تشکر ویژه ای دارم چرا که در فصل جاری مسابقات نسبت به سال قبل بهتر و پویاتر برگزار شده و می شود.

سرمربی ویستا توربین در خصوص دیدار حساس این تیم برابر ملی حفاری اهواز بیان داشت : بازی سختی در پیش داریم چرا که بازی در زمین حریف و با حضور هواداران اهوازی برگزار خواهد شد تیم ملی حفاری از کادرفنی و مدیریتی باکیفیتی بهره می برد به نظرم این بازی بازی شش امتیازی برایمان بوده و یکی از فینال های ما در دور برگشت محسوب می شود تیم حریف تیم قابل احترامی برای ما است چرا که بازیکنان فوتبال بلدی دارد اما سعی خواهیم کرد به امتیازات کامل این بازی دست یابیم و جایگاه مان در جدول تثبیت کنیم.

وی در خصوص اینکه با اعلام سازمان لیگ مسابقات بایستی در اردیبهشت ماه به پایان برسد و مدت زمان استراحت تیم ها کم است گفت : مسئولان سازمان لیگ چاره ای جز این کار ندارند و به نظرم باید مسابقات زودتر آغاز می شد چرا که تیم های صعود کننده به لیگ دو با کمبود زمان برای آماده سازی مواجه می شوند.

بلادی در پایان گفت : از کمیته داوران خواهش می کنم در هفته های پایانی از داوران با تجربه تری استفاده کنند همچنین از کمیته اخلاق نیز این خواهش را دارم که در هفته های پایانی نظارت بیشتری بر مسابقات داشته باشند تا شاهد ارائه فوتبالی پاک از سوی تمامی تیم ها باشیم تا حق تیمی ضایع نشود‌.