۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱
رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر عنوان کرد؛

دهدار : مطالبات کادرفنی و بازیکنان شاهین پرداخت می شود

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: در راستای انگیزه بیشتر بازیکنان و کادر فنی مقررشده بخشی از مطالبات آن‌ها در روزهای آینده پرداخت شود تا تیم در سه بازی باقی‌مانده نتیجه مناسب را بگیرند.
کد خبر: ۹۵۶۳۹
به گزارش"دی اسپورت"، ابوذر دهدار عصر دیروز در بازدید اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر از تمرین تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت: شاهین شهرداری بوشهر یکی از تیم‌های خوب لیگ آزادگان در این فصل بوده که نتایج مطلوبی کسب کرده و هم‌اکنون در رتبه دوم جدول این رقابت‌ها قرار دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر افزود : همه هواداران و مردم استان بوشهر امیدوارند تا در این فصل شاهین به لیگ برتر برود و استان بوشهر در رقابت‌های لیگ برتر دو نماینده پارس جنوبی و شاهین شهرداری داشته باشد و شاهینی‌ها برای صعود به لیگ برتر سه دیدار فینال‌گونه را در پیش دارند که هم‌استانی‌ها باید از این تیم حمایت خوبی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد : شهرداری بوشهر در قبال باشگاه و بازیکنان متعهد به انجام تعهدات خود است و تاکنون نیز نسبت به سایر تیم‌های حاضر در لیگ دسته یک پرداختی مناسب‌تری داشته است. با این وجود باید به تعهدات‌مان عمل کنیم تا کادر فنی و بازیکنان در این زمینه دغدغه‌ای نداشته و با خیالی آسوده برابر حریفان صف‌آرایی کنند و در راستای انگیزه بیشتر بازیکنان و کادر فنی مقررشده بخشی از مطالبات آن‌ها در روزهای آینده پرداخت شود تا تیم در سه بازی باقی‌مانده نتیجه مناسب را بگیرند.
منبع: فارس
ترند های روز