۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۷
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

امینه برازجانی : مقابل چین تایپه محکوم به برد هستیم

فاطمه امینه برازجانی : با ارائه نمایشی هجومی سه امتیاز دیدار مقابل چین تایپه را بدست خواهیم آورد.
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۹۵۶۵۱
امینه برازجانی : مقابل چین تایپه محکوم به برد هستیم


به " گزارش دی اسپورت " ، تیم ملی فوتبال کشورمان پس از برتری پرگل مقابل فلسطین شانس زیادی برای صعود از گروه خود خواهد داشت که در این خصوص فاطمه امینه برازجانی مدافع خوشفکر و جسور تیم ملی کشورمان که یکی از بهترین های تیمش در دو دیدار اخیر بود در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار دی اسپورت در این خصوص اظهاراتش را بیان نمود .

مدافع تیم ملی کشورمان ضمن ابراز رضایت از عملکرد همبازی های خود در دو دیدار اخیر بیان داشت : ما در این دو بازی توپ و میدان را در اختیار داشتیم و مستحق برد بودیم.

وی تصریح کرد : در دیدار نخست مقابل فلیپین نمایشی قابل قبول داشتیم که فوتبال روی بد خود را به ما نشان داد و تنها بدشانسی عامل شکست ما شد.

امینه برازجانی با ستایش از بازی هجومی بازیکنان تیم ملی مقابل فلسطین اظهار داشت : ما در این دیدار بدون اشتباه تاکتیک های کادر فنی را اجرا کردیم و نهایت دقت را در زدن ضربات آخر داشتیم و همین امر باعث شد به یک برد پرگل دست پیدا کنیم.

مدافع تیم ملی کشورمان با تأکید برای اینکه حریف آسانی برای چین تایپه نخواهیم بود افزود : این دیدار حکم فینال برای ما خواهد داشت و می بایست این بازی را ببریم و سه امتیاز ارزشمند این دیدار را کسب کنیم.

وی در پایان افزود : امیدواریم در بازی با چین تایپه همچون دیدار مقابل فلسطین از موقعیت هایمان به خوبی استفاده کنیم و این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذاریم.


گفتگو : محمد زائری

ترند های روز