۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸
پیش بازی مقاومت تهران - ایرانجوان بوشهر؛

مصاف فانوس به دست ها با سربازان / سربازها حکم بقاء را امضاء می کنند!؟

تیم فوتبال مقاومت تهران در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ دسته دوم عصر فردا برابر ایرانجوان بوشهر صف آرایی خواهد کرد.
کد خبر: ۹۵۷۰۳
به گزارش"دی اسپورت"؛ تیم فوتبال مقاومت تهران عصر فردا از ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه عطرسیب باقرشهر به مصاف تیم فانوس به دست ایرانجوان بوشهر خواهد رفت.

مقاومتی ها که تا چند هفته اخیر مدعی اصلی صعود به لیگ یک بودند با کسب نتایج ضعیف در دیدارهای گذشته عملا خود را از جمع مدعیان خارج کردند و در حال حاضر هیچ شانسی برای صعود به مرحله پلی آف مسابقات را ندارند اما در آن سوی میدان ایرانجوانی قرار گرفته که فانوس بدست بوده و با قرار گرفتن در رده دوازدهم جدول به شدت خطر سقوط به دسته پایین تر را احساس می کند آنها با آمدن کللی فر ثبات و نظم خوبی را گرفتند و در دیدارهای اخیر با نتایجی مطلوبی که کسب کرده اند خود را که چند هفته ای بود در قعر جدول قرار داشتند رها ساختند تا همچنان امید بقا در رقابت های لیگ دو را داشته باشند.

حال ایرانجوانی ها عصر فردا در دومین فینال خود که می تواند با برتری در آن حکم بقای خود را به امضاء برساند برابر سربازان مقاومت صف آرایی خواهد کرد و باید دید تکلیف تیم های سقوط کننده عصر فردا مشخص خواهد شد یا همه چیز به روزهای پایانی کشیده خواهد شد.

دیدار رفت دو تیم در بوشهر با نتیجه دو بر یک به سود زردپوشان تهرانی به پایان رسیده بود.

تیم فوتبال مقاومت تهران با کسب ۳۶ امتیاز در رده چهارم جدول و تیم ایرانجوان با کسب ۱۸ امتیاز و تفاضل گل بهتر از مس نوین در رده دوازدهم جدول ۱۳ تیمی گروه اول قرار گرفته اند.

شاگردان کلیوندی با به ثمر رساندن ۳۹ گل بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارند و در فصل جاری ۲۸ گل نیز دریافت کرده اند در مقابل تیم ایرانجوان با به ثمر رساندن ۱۸ گل ضعیف ترین خط حمله لیگ را به نام خود ثبت کرده اند و ۲۷ گل نیز دریافت کرده اند.

کوبل داوری :

لازم به ذکر است قضاوت این دیدار بر عهده وحید زمانی بوده و آرمان علیزاده ، رشید پردل وی را در امر قضاوت یاری خواهند کرد. حسین امیدی به عنوان داور چهارم و ایرج احمدی به عنوان ناظر داوری در این بازی حضور خواهند داشت.