۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
پیش بازی کاسپین قزوین - آوالان کامیاران؛

جدال تک رقمی ها در قزوین / سه امتیاز بی تاثیر!

تیم فوتبال کاسپین قزوین در بیست و چهارمین دیدار خود در لیگ دسته دوم به مصاف آوالان کامیاران خواهد رفت.
کد خبر: ۹۵۷۰۴
به گزارش"دی اسپورت"؛ دو تیم کاسپین قزوین و آوالان کامیاران عصر فردا از ساعت ۱۶:۱۵ در هفته ماقبل پایانی لیگ دسته دوم در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برابر یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.

دو تیم که هیچ شانسی برای صعود ندارند و خطر سقوط آنها را تهدید نمی کند بدون استرس برابر هم قرار خواهند گرفت شاگردان امامی که اولین حضور خود را در رقابت های لیگ دسته دوم تجربه می کنند بدنبال کسب رتبه تک رقمی هستند تا با رتبه ای تک رقمی لیگ را به پایان برسانند.

در سوی مقابل کاسپین که فعلا در شوک استعفای سرمربی خود پس از شکست برابر ایرانجوان و انتصاب به سمت مشاور رئیس فدراسیون فوتبال به سر می برد از لحاظ روحی در شرایط مناسبی قرار ندارد اما هدف آنها نیز در فصل جاری کسب رتبه تک رقمی در جدول می باشد و‌ برای تحقق این امر باید سه امتیاز دیدار فردا را از آن خود کنند باید منتظر ماند و دید که کدام تیم در دیدار فردا پیروز نبرد کسب سه امتیاز خواهد بود.

دیدار رفت دو تیم در کامیاران با نتیجه دو بر صفر با برتری آوالانی ها به پایان رسیده بود.

هم اکنون تیم فوتبال کاسپین قزوین با ۲۶ امتیاز در رده هشتم جدول و تیم آوالان کامیاران با کسب ۳۱ در رده ششم جدول رده بندی گروه اول قرار گرفته اند.

تیم کاسپین تا پایان هفته بیست و چهارم ۲۲ گل به ثمر رسانده و ۲۳ کل نیز دریافت کرده و تیم آوالان کامیاران نیز ۲۹ گل وارد دروازه حریفان کرده و ۳۲ گل نیز دریافت کرده است.

کوبل داوری :

لازم به ذکر است قضاوت این دیدار بر عهده محمد معافی بوده بوده و میلاد لطفی ، حسن باجان وی را در امر قضاوت یاری خواهند کرد. سعید جعفری به عنوان داور چهارم و اصغر بیاتی به عنوان ناظر داوری در این بازی حضور خواهند داشت.
ترند های روز