۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶
وضعیت قرمز در بندر؛

شهرداری بندرعباس از حضور در کرمانشاه انصراف داد!

تیم فوتبال شهرداری بندرعباس برای دیدار با بعثت به کرمانشاه نخواهد رفت.
کد خبر: ۹۵۷۳۱
به گزارش"دی اسپورت"؛ در حالیکه تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در فصل جاری با هدف صعود به رقابت های لیگ دسته اول به عنوان یک مدعی پا به مسابقات گذاشت اما این تیم پس از کسب نتایج ضعیف عملا از دور رقابت برای صعود خارج شد تا حسرت بندری ها برای داشتن سهمیه ای در رقابت های لیگ دسته اول چندین ساله شود.

بندری ها در اواسط فصل با مشکلاتی چون مشکل مالی ، کمبود زمین تمرین ، نداشتن خوابگاه و تغذیه مناسب و... رو به رو شدند تا اینکه در هفته های پایانی برهانی مجبور شود تمرینات این تیم را تعطیل و بازیکنانش را به خانه هایشان بفرستد. چیزی که عجیب به نظر می رسد عدم حمایت شورای شهر بندرعباس از این تیم است تیمی که چندی پیش برای صعود با سایر تیم ها در رقابت بود حال در آستانه فروپاشی قرار گرفته است. 

با این حال شنیده می شود باشگاه شهرداری بندرعباس با ارسال نامه ای به سازمان لیگ به دلیل مشکلات موجود انصراف و عدم حضور خود را برابر تیم کرمانشاهی اعلام کرده است.

با توجه به احتمال تاثیرگذاری نتیجه بازی دو تیم در نحوه صعود و سقوط تیم ها باید دید واکنش کمیته انضباطی و اخلاق نسبت به عدم حضور بندری ها در این بازی چه خواهد بود.
ترند های روز