۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۹
پیش بازی بادران تهران - گل گهرسیرجان؛

گل گهر در آستانه صعود تاریخی / بادران بدنبال حفظ رتبه تک رقمی

شاگردان فرهاد کاظمی در هفته سی و یکم لیگ یک از شاگردان وینگو بگوویچ در تهران پذیرایی خواهند کرد.
کد خبر: ۹۵۷۴۸
http://dsport.ir/files/fa/news/1397/9/6/7220_377.jpg
به گزارش «دی اسپورت»؛ تیم فوتبال بادران تهران در هفته سی و یکم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور عصر فردا از ساعت ۱۶:۴۵ در ورزشگاه غدیر تهران برابر تیم گل گهرسیرجان صدرنشین رقابت های لیگ یک صف آرایی خواهد کرد.

نارنجی پوشان پایتخت در حالی به مصاف شاگردان وینگو در گل گهر می روند که هیچ شانسی را برای صعود ندارند و صرفا برای کسب رتبه تک رقمی در لیگ تلاش می کنند آنها در دیدارهای اخیر خود نتایج مطلوبی را کسب کرده و برابر مدعیانی چون سرخپوشان پاکدشت به برتری دست یافته اند با این حال بادرانی ها تلاش خواهند کرد با نتیجه گیری در دیدار فردا با کسب سه امتیاز بازی به رتبه بهتری از رتبه هفتمی در جدول دست یابند تا لیگ را با قرار گرفتن در بین ۶ تیم اول به پایان برسانند.

در سوی مقابل تیم میهمان شرایط متفاوت تری دارد و با ۴۸ امتیاز در صدر جدول مسابقات قرار گرفته است که با توجه به نتایج ضعیف اخیر این تیم ، تیم هایی چون شاهین ، آلومینیوم خود را به یک قدمی این تیم رسانده اند و در صورت عدم نتیجه گیری در دیدارهای پیش رو وینگو و شاگردانش به راحتی صدر را از دست خواهند داد به همین دلیل آنها در دیدار فردا با تمام توان خود به مصاف بادرانی ها خواهند رفت آنها به خوبی می دانند که یک غفلت می تواند برایشان خیلی گران تمام شده و سبب پنبه شدن رشته هایشان شود.

دیدار رفت دو تیم با نتیجه تساوی یک بر یک در سیرجان به پایان رسیده بود.

تیم فوتبال بادران با تا بدین جای لیگ ۳۱ گل به ثمر رسانده و ۲۸ گل نیز از حریفانش دریافت کرده و در مقابل تیم وینگو با ۴۴ گل زده پس از سرخپوشان برترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد و ۲۶ گل نیز دریافت کرده است.

کوبل داوری :

لازم به ذکر است قضاوت این دیدار بر عهده مهدی مرجان زاده بوده و علی الفتی ، یدالله کلوندی وی را در امر قضاوت یاری خواهند کرد. حمیدرضا همیراد به عنوان داور چهارم و کریم اصغر زاده به عنوان ناظر داوری در این بازی حضور خواهند داشت.
ترند های روز