۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۸
پیش بازی شهرداری تبریز - شهرداری ماهشهر؛

فینال ته جدولی ها در تبریز / جدال بقا در دربی شهرداری چی ها

تیم فوتبال شهرداری تبریز در سی و یکمین بازی خود در رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور در تبریز میزبان همنام ماهشهری خود خواهد بود.
کد خبر: ۹۵۷۵۵
http://dsport.ir/files/fa/news/1397/9/6/7129_717.jpg
به گزارش «دی اسپورت»؛ در دیگر جدال تیم های پایین جدولی لیگ تیم فوتبال شهرداری تبریز عصر فردا از ساعت ۱۶:۴۵ در استادیوم اختصاصی خود به مصاف همنام ماهشهری خود خواهد رفت.

دو تیم در جدول شرایط مناسبی ندارند و با قرار گرفتن در قعر جدول خطر سقوط به دسته پایین تر را بیش از پیش احساس می کنند. تبریزی ها که در فصل جاری با مشکلات مالی زیادی رو به رو شدند و نتوانستند در اول فصل و نقل  انتقالات زمستانی بازیکنان مدنظر خود را جذب کنند با بازیکنان بومی خود پا به مسابقات گذاشته اند و این امید را دارند تا با تلاش و همت بازیکنان بومی خود سهمیه لیگ یکی استان آذربایجان شرقی را حفظ کنند.

در سوی مقابل تیم شهرداری ماهشهر که به عنوان اولین و آخرین دلخوشی جوانان ماهشهری محسوب می شود در فصل جاری فراز و نشیب های زیادی را تجربه کرده و با همت و همدلی که بین مسئولان شهری و مدیران این باشگاه ایجاد شده است مصمم برای حفظ سهمیه تیمشان در رقابت های لیگ یک هستند حال باید منتظر ماند و دید جدال حساس و نفس گیر دو تیم به چه نتیجه ای خواهد انجامید. و چه کسی به سقوط بیشتر نزدیک خواهد شد.

دیدار رفت دو تیم در بندرماهشهر با نتیجه دو بر یک به سود ماهشهری ها خاتمه یافته بود.

تیم فوتبال شهرداری تبریز تا هفته سی ام رقابت ها ۲۲ گل به ثمر رسانده و ۳۶ گل نیز دریافت کرده که پس از نود ارومیه بدترین خط دفاع لیگ را در اختیار دارد و در مقابل تیم شهرداری ماهشهر ۱۴ گل به ثمر رسانده که نشانگر ضعیفی خط حمله این تیم را دارد و ۲۸ گل نیز دریافت کرده است.

کوبل داوری :

لازم به ذکر است قضاوت این دیدار بر عهده محمدرضا اکبریان بوده و مهدی الوندی ، امیر قاسمی وی را در امر قضاوت یاری خواهند کرد. امید حمشیدی به عنوان داور چهارم و صادق نوری به عنوان ناظر داوری در این بازی حضور خواهند داشت.
ترند های روز