۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۷
پیش بازی مس رفسنجان - شاهین شهرداری بوشهر؛

میشو استاد تقابل با مدعیان/ نیم نگاه شاهین به صدر

تیم فوتبال مس رفسنجان در هفته سی و یکم رقابت های لیگ دسته اول از تیم شاهین شهرداری بوشهر پذیرایی خواهد کرد.
کد خبر: ۹۵۷۵۹
http://dsport.ir/files/fa/news/1397/9/6/7153_722.jpg

به گزارش «دی اسپورت»؛ دو تیم فوتبال مس رفسنجان و شاهین شهرداری بوشهر عصر فردا در دیداری حساس و سرنوشت ساز در رفسنجان برابر هم صف آرایی خواهند کرد.

شاگردان میشو که در چند هفته اخیر پیشرفت خوبی در لیگ داشتند و موفق شدند با نتایج درخشانی که کسب کردند این تیم را از بحران خارج کنند و مدعیان را نیز با متوقف ساختن به چالش جدی وارد کنند این بار نیز در دیداری که می تواند سرنوشت لیگ را تعیین و تغییر دهد به میدان خواهند رفت.

نارنجی پوشان شهر پسته با میشو در تقابل با مدعیان نشان داده اند حریف دست و پا بسته ای نیستند و برای آنها نیز مشکل ساز شده اند ، بی شک شاهینی ها نیز فردا بازی ساده ای را مقابل 5 بازیکن بوشهری و سابق ایران جوان در پیش نخواهند داشت. آنها به خوبی می دانند که حریف شان مهره های خوبی دارد که هر آن می تواند جریان و نتیجه بازی را تغییر دهند.

تیم فوتبال مس با کسب ۳۲ امتیاز در رتبه دهم جدول قرار دارد و به شدت بدنبال این است که فصل جاری را با قرار گرفتن در رتبه تک رقمی به پایان برساند باید منتظر ماند و دید که در نهایت میشو و شاگردانش تا پایان فصل به این مهم دست خواهند یافت.

در سوی مقابل شاهینی ها با کسب نتایج مطلوب در چند دیدار اخیر به یک امتیازی سیرجانی ها رسیده اند و این امید را دارند که در هفته های پایانی با از دست دادن امتیاز توسط گل گهری ها آنها با کسب امتیازات لازم جایگزین این تیم در صدر جدول شوند‌.

دیدار رفت دو تیم در بوشهر با برتری پرگل سه بر صفر شاهینی ها به پایان رسیده بود.

تیم فوتبال مس رفسنجان ۳۸ گل در سی دیدار برگزار شده خود موفق شده است وارد دروازه حریفان خود کند و ۳۸ گل نیز دریافت کرده است که این آمار نشان می دهد این تیم علارغم داشتن خط حمله قوی از خط دفاع ضعیفی برخوردار است تیم شاهین نیز ۳۰ گل به ثمر رسانده و ۱۶ گل نیز دریافت کرده است که در بین ۱۶ تیم حاضر در مسابقات کمترین گل را از حریفان دریافت کرده و از خط دفاع خوبی برخوردار است.

کوبل داوری :

لازم به ذکر است قضاوت این دیدار بر عهده علی صباحی بوده و مهدی معماری ، علیرضا مرادی وی را در امر قضاوت یاری خواهند کرد. ابوالحسن دلباز  به عنوان داور چهارم و صفدر احمدی به عنوان ناظر داوری در این بازی حضور خواهند داشت.
ترند های روز