۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶
اختصاصی دی اسپورت

سرت را بالا بگیر کاپیتان

ماشین گلزنی فوتبال بانوان تمام نشدنی است و هرگز متوقف نخواهد شد و این جاده پر پیچ و خم را با مهارت خاص خودش طی می کند تا به سرمنزل مقصود برسد.
کد خبر: ۹۵۷۸۷
سرت را بالا بگیر کاپیتان

یاداشتی از محمد زائری :

سرت را بالا بگیر کاپیتان و ناراحت نباش ما تازه اول راه هستیم و حالا حالاها کار داریم . شما با این بازی ها علاقمندان فوتبال بانوان را امیدوار کردید.

خانم گل فوتبال ایران ، هنوز هم بهترین تیم مایی و فاتح همیشگی قلوب مردم سرزمین ات که با گلها تو آنها را شاد میکنی.

جامعه فوتبال بانوان به شوق دیدن ساق هایی که همیشه معجزه کرده اند امیدوارند و هنوز هم منتظر دیدن گلهای تو هستند.

زهرا دوست داشتی فوتبال بانوان ، حالا وقت سر پایین آوردن و ناراحتی نیست . بلکه وقت ایستادگی و جنگیدن است .خاک این سرزمین به اندازه کافی از بارش باران سیراب است و بذرهای سرزمین من و تو چشم انتظار آفتاب است تا دوباره سبز شوند و قد علم نمایند و سایه گستران شوند.

خانم گل ، شما و همبازی هایت آن آفتابی هستید که باید باشید و آمده اید که ناممکن را ممکن کنید و این مأموریت تازه شروع شده را به اتمام برسانید .

سرت را بالا بگیر ، تو به مردم سرزمینت یک جام بدهکاری و حالا وقت باز پس دادن است و ما دوست داریم یک جام ملی را در دستان تو ببینیم . پس برای بدست آوردن دل هوادارانت تا آخرین نفس مبارزه کن.

سرت را بالابگیر و اشک های قیمتی ات را نگه دار برای روزهای خوب پیروزی. روزی که اشکت اشک شوق باشد نه افسوس . 

خانم گل ، شما و همبازی هایت تا به امروز برای ما کم نگذاشته اید و از این به بعد هم کم نخواهید گذاشت. پس وقت ناراحتی نیست که تا زمان ادامه دادن این راه پیچ و خم و رسیدن به سرمنزل مقصود راهی نمانده و تا پایان با جان و دل حمایتت می کنیم.

پس سرت را بالا بگیر کاپیتان محبوب فوتبال ایران