۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴
همه چیز در دستان خودمان است؛

مجیدی : گلی که به ثمر رساندم تلخ شد / باید در هر سه فینال پیروز شویم

کد خبر: ۹۵۸۵۶
به گزارش"دی اسپورت"؛ شاهین مجیدی در خصوص بازی تیمش برابر فجرسپاسی شیراز گفت : گلی که به ثمر رساندم گل تلخی بود چرا که وقتی نتیجه بازی واگذار می شود عملا به ثمر رساندن گل بی تاثیر و تلخ می شود‌.

مجیدی افزود : ما برای برد به زمین مسابقه آمده بودیم اما متاسفانه امروز علارغم تاکید و تذکر سرمربی تیم روی کنترل ضدحملات تیم مقابل تمرکز نداشتیم و در کل خوب ظاهر نشدیم و این خوب نبودن منجر به شکست مان شد.

بازیکن سرخپوشان ادامه داد : باید برای بازی های بعدی تلاش مان را بیشتر کنیم و در واقع سه فینال پیش رو داریم که باید با تمرکز بیشتر در این فینال ها حاضر شویم با نتایجی که امروز رقم خورد همه چیز در دستان خودمان است و باید بازی های پیش رو را با برد پشت سر بگذاریم.

مجیدی بیان کرد : از وقتی که مهدی پاشازاده به تیم اضافه شده است روند رو به رشدی را در پیش گرفتیم و باید ببینیم مشکل در چه چیزی بوده که بازی مقابل فجر را واگذار کردیم.

وی در پایان گفت : ما علارغم شکست در بازی برابر فجر بازی خوبی را ارائه دادیم و فقط روی ضدحملات غافلگیر شده و اسیر تیم حریف شدیم اما در کل دلمان روشن است و امیدوارم در پایان فصل به لیگ برتر صعود کنیم‌.