۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴

حمیداوی : گلم را به مردم سیل زده خوزستان تقدیم می کنم

کاپیتان استقلال رامشیر با بیان اینکه جایگاه این تیم در رده های پایینی جدول نیست گفت : اگر کمی در طول فصل حمایت می شدیم می توانستیم جایگاه بهتری را در جدول کسب کنیم.
کد خبر: ۹۵۸۵۸
به گزارش"دی اسپورت"؛ امین حمیداوی در خصوص اینکه تک گل او برابر تیم مس شهربابک سبب شد تا استقلال رامشیر در لیگ دسته دوم ماندگار شود اظهار کرد : خدا را شکر که با تلاش همه اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم که با جان و دل مایه گذاشتند توانستم تک گل تیم که گلی شش امتیاز محسوب می شود را به ثمر برسانم تا حکم ماندگاری تیم در رقابت های لیگ دسته دوم صادر شود.

حمیداوی افزود : جایگاه تیم ما اصلا در این جای جدول نیست و اگر مشکلات مالی در تیم وجود نداشت و حمایت خوبی در طول فصل می شدیم الان جایگاه بهتری در جدول داشتیم.

کاپیتان استقلال رامشیر در خصوص عدم خوشحالی بعد از گل خود نیز گفت : دلیل خوشحالی‌ نکردنم بعد از گل به خاطر مردم و هم استانی های سیل زده ام بود که در این مدت مصیبت های زیادی را کشیدند این گل را به همه مردم سختکوش خوزستان و خصوصا هواداران پرشور رامشیری که حق شان فراتر از آن چیزی است که تصور می کنیم تقدیم می کنم.

وی در پایان گفت : از تمامی هواداران که در سرما و گرما از ما حمایت کردند ، از مدیرعامل باشگاه ، کادرفنی و بازیکنان تیم که در شرایط سخت کنار تیم ماندند و سخت تلاش کردند‌، از شهردار و اعضای شورای شهر رامشیر که همیشه حامی تیم بودند و همچنین از همسرم که همیشه و خصوصا در روزهای سختی که در این فصل پشت سر گذاشتیم حامی بنده بودند تقدیر و تشکر می کنم.
ترند های روز