۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸

شکوری : باید خودباوری بین بازیکنان تیم یکسان باشد

کد خبر: ۹۵۸۵۹
به گزارش"دی اسپورت"؛ هادی شکوری در خصوص بازی تیمش برابر فجرسپاسی در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهار کرد : ابتدا جا دارد به تیم جوان فجرسپاسی بابت این برد تبریک بگویم. بازیکنان تیم در حال و هوای برد بازی قبل بودند و متاسفانه در اوایل بازی فرصت های خوبی داشتیم که نتوانستیم به خوبی استفاده کنیم به درخواست کادرفنی در نیمه دوم به خط حمله اضافه شدم و سعی کردم هر چه در توان دارم بگذارم.

شکوری افزود : اینکه عملکردم در بازی چگونه بود قضاوت را برعهده کادرفنی می گذارم اما خدا تیم ما را دوست دارد و نتایج سایر مدعیان امروز به گونه ای رقم خورده که همه چیز به هفته های آینده کشیده شده است.

مدافع سرخپوشان پاکدشت اضافه کرد : در سه هفته آینده با مدعیان مستقیم خود بازی خواهیم داشت امیدوارم که با برتری برابر آنها به صعود نزدیک شویم ما می توانستیم صعودمان را پیش از این مسجل کنیم اما اینبار هم همه چیز در دستان خودمان است امیدوارم که با برتری برابر حریفان آینده به لیگ برتر صعود کنیم.

وی افزود : از لحاظ فنی به بازیکنان و کادرفنی تیم ایمان دارم ولی چیزی که مهم می باشد خودباوری است که باید در بین بازیکنان یکسان باشد و به این باور برسند که در چه جایگاهی قرار دارند.